Inlägg från: Aftonstjärna |Visa alla inlägg
  • Aftonstjärna

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Vildhallon: Vad härligt att ni fick se mini och att allt såg bra ut!!!

MissErable och Amandi01: Välkomna hit! Jag är 37 och har två stora barn (11 och 8) och är nu sugen på en trea, har samma man kvar, har bara tagit lite tid med planeringen :) Jag plockade ut hormonspiralen i början av januari, hade en mens ganska snart efter och nu lyser den med sin frånvaro så jag ska testa imorgon bitti... Så första försöket här också, men mycket svårt att inte bli helt besatt faktiskt!
  • Aftonstjärna

Näe, vet inte vad jag ska tro! Gick upp klockan 6, kissade på stickan, stirrade på den i ett par minuter- inget streck: Äh, jag är väl inte gravid då! tänker jag. Men var är mensen i så fall? När jag går upp en timme senare har det uppenbarat sig ett svagt, men tydligt streck på testen. Så nu undrar jag om jag gav upp för snabbt i arla morgonstund och om strecket kan betyda nåt? Eller kan det uppenbara sig streck om man låter testen ligga länge, nån som vet?

Blir väl till att shoppa ett nytt test om inte mensen uppenbarar sig och skaffa lite mera tålamod! Trodde strecket skulle synas ganska snabbt om man var gravid? Svårt att tro att jag har två barn från förr när jag är så yr!

• Aftonstjärna

Tack tjejer! Testar på nytt om nån dag om mensen inte kommer.  Irriterar mej på att jag gav upp så tidigt imorse, väntade nog inte 5 minuter som det stod. Strecket var samma röda färg som kontrollstrecket. Testet var apotekets egna. 

• Aftonstjärna
    joss82 man kan ju bli gravid fast man inte har sex på de mest "lukrativa" dagarna Skrattande Hoppas man får gratulera dej snart iaf!
  • Aftonstjärna
    L1977 skrev 2014-02-14 12:13:18 följande:
    Idag var vi på vul. Ett fint litet tickande hjärta! Kan man få en bättre present på alla hjärtans dag? Så lycklig!
    Åh, vad härligt!

Jag fattar inte riktigt vad som pågår i min kropp. Är på dag 36 och ingen mens syns till. Graviditetssymtomen fortsätter (ömma bröst, känningar i flickmagen, lätt illamående vid hunger), men testerna visar svagt, svagt streck (spökstreck?) så vågar inte tolka det som ett plus. Skendräktig med sen mens kanske? Kommer den inte i helgen tar jag ett digitalt test i början av nästa vecka! Skulle vara trevligt att ta ett glad vin ikväll, men pga det ljusa strecket vågar jag inte tro helt på neg. Tack för att jag får skriva av mej här! Blir så förbryllad över denna kropp!
  • Aftonstjärna

Här är morgonens test fotat med och utan blixt, ser ni strecket? Fortfarande får jag ett ganska svagt streck, men det lär väl ska betyda Plus i alla fall!? Jag tror jag får börja tro på att vi, om allt går som det ska, får en femte familjemedlem i oktober! 

• Aftonstjärna
    Bebislängt skrev 2014-02-16 08:42:56 följande:

Nog är det ett streck alltid. Grattis! Vad roligt! :)
    Strecket syns bättre i verkligheten, svårt att fota i badrumsbelysningen...  Och tack! Kommer nog att ta tid innan det sjunker in...
  • Aftonstjärna
    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower} 
    Jenna0808 21/2 
    Synaps 21/2 
    MrsLowlife 23/2 
    Amandi 25/2
    Mjölkchoklad 26/2
    Lantlollan 1/3 
    Mon bébé 13/3
    Joss82 17/3

Plus Plussat Plus 
    Vildhallon, BF 15/9
    Bebislängt, BF 24/9 
    L 1977, BF 4/10
    Aftonstjärna BF 17/10
    Pealuttan
    jamieblue
    MissErabel
  • Aftonstjärna

Tack för grattisar!

L1977 Kul att våra barn är i samma ålder! Ska bli roligt att se hur de reagerar. Vet att min dotter (-02) kommer bli glad iaf!

Lantlollan, lycka till!!! 

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?