• FruA78

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Blåblomman: ja vad roligt att vi båda bor i Stockholm.

Javisst, känner igen mig vad du skriver ibland så orkar jag inte se gravidmagar alls och ibland är jag tvungen att titta på bebiskläder och barnvagn för att orka fortsätta försöka. Denna väntan är ibland för jobbig försöker sysselsätta mig med annat men det är svårt att låta bli att tänka på barn.

Hoppas att de vill ta emot er remiss, annars måste ni vänts ett år till? Hur gammal är du?

Jag har en son som är 18 år men det var ju evighet som han var liten. Min man har inget barn sedan tidigare men vi har varit tillsammans i 11 år och vi vill gärna hela barn tillsammans.

• FruA78

Blåblomman: Vi får hoppas att vi alla snart lyckas utan hjälp.

Ja vi ska på utredning om 5 veckor. Vi hade en tid bokad i slutet av oktober men jag blev gravid ca 3 veckor innan utredningen skulle börja. Så vi fick en ny tid i mitten av januari.

• FruA78

Sunshine79: Ja hoppas att vi snart blir en mammagrupp!

Vad spännande, håller tummarna att du är gravid.

• FruA78

Smulan987: vad spännande, håller tummarna .

Uppdatera när du har testat :)

• FruA78

MrsLovwife: Skönt att det gick bra idag och att du känner dig lugn.

Ska på utredning om ca en månad. Är lite nervös inför besöket, det ska bli skönt med att få svar.

• FruA78

Blåblomman: jag ser två streck. Jag tror att du är gravid! Det blir ju världens bästa julklapp isåfall till er :)

Själv fick jag min mens igår.

• FruA78

blåblomman: Ja jag vet hur det är , kan stå och stirra på stickan och till slut känns det som man bara ha inbillat sig att det är två streck.

Håller tummarna nu för er att allt ska gå bra, vågar nog säga grattis redan nu! Du får uppdatera hur det går. Skönt om ni slipper IVF. Vilket försök är det efter missfallet?

Ja vi ska på utredning om 3 veckor, skönt att få svar.

Stor kram och lycka till imorgon! ????

• FruA78

God Jul på er alla!

Blåblomman: det kan ju vara så att det är för tidigt med det digitala. Jag plussade svagt på bim -4 men provade sedan med digitala på bim- dagen och då visade den 1-2 veckor.

Håller tummarna nu för er!

• FruA78

Blåblomman: åh vad tråkigt, det som såg så bra ut. Själv väntar jag på att mensen ska sluta är på dag 10 nu och mensen har varit mycket mer och har haft ondare än vanligt. Det är andra mensen efter missfallet. Nu de senaste dagarna har jag haft mer som blodblandade flytningar, så tror jag missar denna ägglossning med. Åh så frustrerande! Vågar inte ha sex än när det är så här.

Iskristall: vad tråkigt.

Nu längtar jag tills det nya året och hoppas att vi alla får vår efterlängtade bebis år 2015

Gott nytt år på er alla!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?