• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Bebislängt

När jag testade på äl+11 så syntes inte ens det svagaste streck för att fyra dagar senare ge fullt utslag och även om det där är svagt så ser det ju onekligen ut som ett streck! Hoppas!

• MjölkChoklad
    Lantlollan skrev 2014-03-01 09:50:18 följande:
    Tack tjejer, fortsätt gärna ett tag till med tumhållning!! 
    33 år, försök till första barnet. Oskyddat sedan juli 2012, mer seriöst sedan hösten 2013.

Håller tummarna!!!
  • Tedax
    Lantlollan: Ser också något. Glad Håller mina tummar med!

Tror att det är dags för ÄL nästa vecka, har beställt progesteronkräm och graviditets- och ägglossningstester. Men frågan är om det blir något seriöst försök denna månad, en ettårig som troligen håller på att få tänder är ett otroligt effektivt preventivmedel... Flört Vill bara sova mellan mamma och pappa.
  • pärla00

Åh, haha, ja det kan jag tänka mig är ett super preventivmedel!! :) Detta med syskon, är det smart att försöka skaffa syskon direkt eller vänta - dvs är det lättare om båda är runt samma ålder? Än flera år emellan...?

• pärla00

GRATTIS!!!!!!!!!!!! :) Va härligt!!!!!!!

• Mon bébé 81
    Lantlollan skrev 2014-03-02 07:37:01 följande:
    Jag tog ett digitalt test i morse - jag ÄR gravid!!! :D
    Åh, vad roligt!! GRATTIS {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-03-02 07:37:01 följande:
    Jag tog ett digitalt test i morse - jag ÄR gravid!!! :D

YAAAY! Va roligt! GRATTIS!!!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?