• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-03-06 17:00:12 följande:
    Missfall. Ledsen. :(

Åh nej, vad tråkigt :( kram!
  • Tedax
    Nej, så skulle det ju inte bli! Gråter Kram och ta hand om dig!
  • Tedax

Blankt ÄL-test i dag och tempen ligger i samma nivå som de "varmaste" dagarna innan ÄL, får se vad som händer i morgon.

Jag verkar ha förträngt att det tog över ett år och två tidiga missfall innan vi fick sonen och har ställt in mig på att det ska gå så lätt att bli gravid denna gången.Förvånad Kommer förmodligen bli väldigt besviken och ledsen om mensen dyker upp, vilket den förmodligen kommer att göra. Dessutom kommer vi nog att missa nästa ÄL då maken är bortrest i en vecka... Rynkar på näsan

Det känns som alla jobbiga känslor från gravidförsöken sist kommer i kapp nu när vi börjar igen. Men det är väl för tidigt att deppa än...

• Mon bébé 81
    Nej så tråkigt! Blir så ledsen för din skull.Rynkar på näsan
    Kramar
  • Mon bébé 81
    Tedax: hoppas att du hade ÄL, och att det har tagit sig! Jag satt och kollade igenom lite olika diagram på FertilityFriend för någon dag sedan och jag tycker att det ser ut som att rätt många har haft en varierande temperaturkurva (både högt och lågt) även efter ÄL. De som blivit gravida alltså. Kram
  • Tedax
    Mon Bébé 81: Tack för uppmuntrande ord! {#emotions_dlg.flower} Enligt Fertility Friend hade jag ÄL i tisdags och förhoppningsvis var vi inte för sent ute...
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?