• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Lantlollan
    Mon bébé 81 skrev 2014-03-02 20:38:50 följande:
    Känner mig lite nedslagen idag. Har tempat i 14 dgr och om man bara går efter temperaturen skulle jag eventuellt ha kunnat haft ÄL i måndags. Men jag har även gjort ÄL-test 2 ggr/dag sedan förra lördagen och det ger inget utslag. Eller jag fick lite starkare streck i måndags, fredag och lördags - men de har aldrig varit lika starka som kontrollstrecket.

ÄL-sekret dök upp i fredags och lördags, men nu är det borta. Eftersom jag har gjort ÄL-test 2 ggr/dag så borde jag verkligen ha upptäckt ÄL. Har 4 test kvar så jag testar några dagar till. Ska även fortsätta att tempa.

Mitt enda hopp är att ÄL dyker upp senare än väntat, men det känns ganska kört. Jag har troligtvis inte haft ÄL den här månaden. Tror inte att jag hade någon förra månaden heller, då jag hade ÄL-sekret väldigt tidigt men mensen kom ändå sent.

Sorry för negativt inlägg, men det är verkligen inte min dag idagRynkar på näsan
    Förstår att det känns tufft, men jag tror på vad Tedax är inne på! Hjärta
  • Lantlollan

Tack för alla grattis!! Det känns så kluvet att vara så vansinnigt glad för egen del och samtidigt känna så innerligt med andra som fortfarande kämpar. Kram på er alla!!

• CorneliaVelvet

Oj då flera som plussat sen jag var här senast. Själv fick man mens igen idag...tror det var vårt 5:e försök. Usch så jobbigt att bli så besviken o ledsen varje månad. Men dax för nytt försök igen då....

• Tedax
    CorneliaVelvet skrev 2014-03-03 19:07:33 följande:
    Oj då flera som plussat sen jag var här senast. Själv fick man mens igen idag...tror det var vårt 5:e försök. Usch så jobbigt att bli så besviken o ledsen varje månad. Men dax för nytt försök igen då....
    Vet hur det känns. Gråter Kram!
  • Mon bébé 81
    Vi får fortsätta att kämpa helt enkelt!! Kram
  • Sweetie

Hej alla...

Då börjar den långa väntan på bim...
    Lyckades bara få till det en gång innan äl för jag va ute och reste vid äl. Så vet i sablar denna månaden heller...

Men så va det då sonen kom till... Så det kan ju ändå gå...Hoppet är det sista som sviker en. 

Grattis alla ni som plussat! 

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    Jenna0808 21/2  
    Synaps 21/2  
    Amandi 25/2 
    Blåblomman 2/3
    Mon bébé 13/3 
    Joss82 17/3
    Tedax 19/3
    Sweetie13/3
    MrsLowlife 23/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Lantlollan BF 9/11
    Pealuttan

jamieblue 
    MissErabel

(¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Blåblomman

Samma här, mensen kom idag. Så det är bara att försöka igen.
  • joss82

Börjar bli smått nervös över att mina äl-tester inte ger utslag. Om jag har äl 14 dagar före mens borde jag haft äl i helgen, men icke. Knappt något alls på testerna, och då har jag testat 2-3 ggr per dag. Hmm.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?