• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Sourz

Mensvärk idag så det är väl på gång. Bara att ta nya tag nästa äl.

• MagicQueen

Testade idag på äl + 10 med one step remsa. Negativt test

Skulle gissa att mensen kommer till helgen då jag hade lite senare äl än jag trode innan.

Hoppas ju såklart inte mensen kommer alls, men ställer in mig på det...

• majja77

Äl+4 och REEEEEEDAN börjar molvärken och ömma bröst..förra månaden var jag skonad från det, så nu ska man sitta här och vara sken gravid i 10 dagar till Flört

• CorneliaVelvet

Jag tog ett grav-test inte gravid, så jag är väl skengravid som vanligt :) Nu väntar jag in BIM igen ingen aning bara när den ska komma...vet ju inte ens när jag hade ÄL :)

• MagicQueen

Gjorde två test från Apoteket igår, båda med fullt synliga streck. Det första på dan och det andra sent på kvällen, strecket hade ökat på det andra. Men sen kom mensen? Tidigt mf igen antar jag

Precis som vid förra missfallet så är brösten inte längre ömma och jag var inte heller kissnödig när jag vaknade. Vilket jag var tidigt på morgonen båda gångerna upp till en vecka innan bim...

Man blir lika ledsen och uppgiven varje gång.

Nytt bim 17 maj. Då är båda mina pojkar döpta, det måste betyda nått.

• majja77
    MagicQueen skrev 2014-04-24 08:56:26 följande:
    Gjorde två test från Apoteket igår, båda med fullt synliga streck. Det första på dan och det andra sent på kvällen, strecket hade ökat på det andra. Men sen kom mensen? Tidigt mf igen antar jag
    Precis som vid förra missfallet så är brösten inte längre ömma och jag var inte heller kissnödig när jag vaknade. Vilket jag var tidigt på morgonen båda gångerna upp till en vecka innan bim...
    Man blir lika ledsen och uppgiven varje gång.

Nytt bim 17 maj. Då är båda mina pojkar döpta, det måste betyda nått.
    Va tråkigt, men va spännande med bim på dopdagen MAGI !!! Solig
  • Tedax
    Annica80: Välkommen! {#emotions_dlg.flower}

Sourz: Hur går det? Mensvärk kan ju lätt förväxlas med växtvärk...

MagicQueen: Usch, inte ett missfall till. Gråter Kramar till dig! Har du kollat dina sköldkörtelvärden? Jag fick tidiga missfall pga dem, men det ordnade sig när jag fick medicin.

CorneliaVelvet: Håller tummarna för att du bara testat lite för tidigt!

Majja77: Visst blir man trött på sig själv ibland, jag är likadan. Så fort ÄL är över börjar det: är inte brösten lite ömma, mår jag inte lite illa, visst är jag lite tröttare än vanligt... Flört

Vinterdröm: Hoppas du lade ett fint ägg i påskas! Glad
  • Tedax
    MrsLowlife: Det är lätt att bli uppgiven i strävan efter att bli gravid, även om man rent logiskt vet att kan ta tid så hjälper det inte alltid känslomässigt. Pepp & kram!
  • Tedax
     {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}   
    Sourz 24/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 30/4
    Vinterdröm 30/4
    Annica80 3-4/5
    Lantlollan 5/5
    Majja77 7/5
    Mysmia79 13/5
    Tedax 16/5
    MagicQueen 17/5

Plus Plussat Plus    
    Vildhallon, BF 15/9   
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10   
    Aftonstjärna BF 17/10    M
    jölkchoklad 2/11 

Mon bébé 26/11  
    Pealuttan  
    jamieblue   
    MissErabel
    Ljusfat

• Tedax

Här är mensen äntligen slut. Glad Håller tummarna att det ska gå bättre denna månad och att vi åtminstone få till ett försök denna månad. Håller tummarna att sonen håller sig frisk under ÄL-veckan, så att han inte vill sova mellan mamma och pappa, lite svårt att få till något med honom där... Flört

Nu ska jag sluta att spamma tråden för i kväll... Flört

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?