• Anonym (kolla hit snälla)

Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

Jag är gravid nu i vecka 7-8 Det var int eplanerat,men vi skydda oss inte!
    Men grejjen är den att ja måste välja har han sagt.....i hans kultur(land måste man gifta sig innan man blir gravid.å han vill gifta sig med mej å ha massa barn ,men om jag inte gör abort kan ja glöma han sa han. å jag vill inte heller va ensam med barnet...

har 2barn sedan tidigare å pappa tar hand om barnen till dom

Alltså vad ska man göra:(

• Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .
  • Anonym (Ett val)

Ni är garanterat inte redo att bli föräldrar!! Finns väl bara ett val då?

Jo han måste visa mej för sin familj (i sitt hemland) åå efter en tid gifta sig. 

• Anonym (Japp)
    vampyria2 skrev 2014-04-21 09:31:39 följande:
    Han lär ljuga för dig när han säger att han vill gifta sig med dig och skaffa en massa barn, det lär inte heller vara okej med abort i det landet han kommer i från om de nu vill att man ska vara gifta innan man får barn, så det naturliga i den här situationen vore i sånt fall att han såg till att ni gifte er så fort som möjligt så ni kan behålla barnet om han vore seriös med dig.

HAn säger även att han INte vill ha barn så tidigt. men när man e gifta senare då kan man skaffabarn... ja tycker detta är helt knas. om han vill ha mej bord ehan va glad över graviditeten!

MEen ja komemr behålla i allafalll.

• Läs vad som står och inget annat
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-23 19:43:14 följande:
    HAn säger även att han INte vill ha barn så tidigt. men när man e gifta senare då kan man skaffabarn... ja tycker detta är helt knas. om han vill ha mej bord ehan va glad över graviditeten!

MEen ja komemr behålla i allafalll.
    Herregud vilka knepiga inställningar den människan verka ha, fattar inte att du ens vill umgås med en sån typ, om du vill ha ett normalt liv ts så avsluta allt med honom istället och skaffa dig en karl som har acceptabla värderingar. För som du säkert vet vid de här laget....om du nu ska behålla detta barn räkna då med ett helvete, varken du eller barnet lär få de enkelt, den saken e klar så tänk efter en gång till, detta e inte sunt nånstans ts.
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-23 19:28:23 följande:
    Jo han måste visa mej för sin familj (i sitt hemland) åå efter en tid gifta sig. 
    O varför i hela friden MÅSTE han de??? De sätt han kör med e inte normalt o Vill han hålla på sådär så kan han ju flytta till sitt hemland o fortsätta tramsa där...

han e hård som person sa han angående det

• Miss Skywalker
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-23 19:43:14 följande:
    HAn säger även att han INte vill ha barn så tidigt. men när man e gifta senare då kan man skaffabarn... ja tycker detta är helt knas. om han vill ha mej bord ehan va glad över graviditeten! MEen ja komemr behålla i allafalll.

Ja då skulle han ha skyddat sig istället för att kräva i efterhand att du ska genomgå en abort..
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-25 21:18:26 följande:
    han e hård som person sa han angående det
    Ja då kan han ju börja söka proffs hjälp för KBT och inte blanda in andra än sig själv i sitt liv förrän han har åtgärdat dessa hemska brister han har.

Det är svårt ja kan inte släppa han....:( 

Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .