• Anonym (sorgen)

Avbryta v 20+4

Nu har jag fått min godkännande att abryta min graviditet
    Men jag vet fortfarande inte om jag ska göra detta!

Min dotter har turners syndrom.
    Mina tankar bara snurrar runt i 1000 och jag kan inte landa i allt trots kontakt med både kurator samt underbara läkare.

Jag har sedan tidigare en son på 2.5 år. 

Jag vill bara höra någon som klarat sig bra trots ett barn som är sjukt på ett eller annat sätt. 
    Jag vill ju ha henne samtidigt som jag inte vet om vi alla hade klarat det :( 

• Svar på tråden Avbryta v 20+4
  • ajnas

Vill bara skicka över en kram, beklagar den här fruktansvärda situationen du befinner dig i.

• Anonym (sorgen)

Hej alla

Ultraljudet idag visade att min dotter inte har några problem med hjärtat, som läkaren sa, hon har ett perfekt hjärta.

Jag har kommit i kontakt med några kvinnor med TS och jag är så tacksam för det, och allt har nu lett till att mitt beslut är att behålla min dotter och ta en dag i taget när hon kommer! 

• Löparnörden
    Anonym (sorgen) skrev 2014-05-06 20:15:51 följande:
    Hej alla

Ultraljudet idag visade att min dotter inte har några problem med hjärtat, som läkaren sa, hon har ett perfekt hjärta.

Jag har kommit i kontakt med några kvinnor med TS och jag är så tacksam för det, och allt har nu lett till att mitt beslut är att behålla min dotter och ta en dag i taget när hon kommer! 
    Så glad jag blir att din dotter verkar friskGlad
    Du har fattat ett mycket bra beslut.
    När du har fått din dotter kommer du inte kunna förstå hur tänkte innan.Hjärta
    Har inboxat dig mitt namn om du vill prata mer på Facebook, ser att du redan hittat Louizej86Flört
  • Anonym (sorgen)

Jag har lagt till dig :)

Ni två är guld värda båda två och jag kan aldrig tacka er nog för ni verkligen tagit er tid och lust till att hjälpa mig förstå!

( Ett stort TACK till alla andra också!)

• Anonym (hopp)
    Hej alla

Vad glad jag blir av att läsa detta Tror inte du kommer ångra detta beslutet en sekund och jag önskar dig och din familj all lycka framåt samt att du får njuta av din egna speciella dotter om några månader {#emotions_dlg.flower}
  • fröet2015
    Hej alla

Vad bra! Önskar er all lycka i världen med er lilla flicka. :D
  • Anonym (Lägger mig i)

Vilken lättnad! Glad Du ska se att ni kommer tycka hon är världens bästa baby när hon väl anländer!  Grattis och lycka till med allt! {#emotions_dlg.flower}

• ajnas

Stort grattis till det fina hjärtat! Jag har själv varit i en liknande situation som du, och vill bara säga såhär: När du har din dotter i din famn, förlåt dig själv. Det är inte ditt fel att du tvingades överväga att ta bort henne.

• Anonym (abc)

Min kusin har Turner syndrom, hon har svårt att skilja på rött och grönt, kunde inte få barn med egna ägg, men kunde bära sin son (annan kvinnas ägg och makens sperma), och hon är kort och hör lite dåligt...annars är hon fullt normal, haha...vet ju inte i vilka grader den här sjukdomen kommer, men är det en mild sjukdom skulle jag själv nog inte göra abort...men som sagt, jag vet ju inte.

Svar på tråden Avbryta v 20+4