Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hann skriva inlägget nedan innan jag såg ditt svar. Jag köpte min begagnad på blocket. 88:- ink. frakt, så det var ju inga pengar att prata om. Märket är Caremaxx.
Ja som Lejonhierta skrivet ser man massor vid KUB! hjärtslag, hur bebisen rör sig (armar och ben), aktivitet i navelsträngen. Absolut värt det! Fin bild fick vi också.
Vi gjorde IVF så vi gjorde ett tidigt VUL i vecka 8. Redan då såg vi hur den minimala räkan viftade på rumpan :)
Jag vet inte, men fattar det som att "trytofindme" inte har gjort några ul eller kub vilket gör att de inte får några livstecken före rul om de inte köper en egen doppler eller får starka fosterrörelser innan dess. Inte att man inte ser något på ovan nämnda undersökningar, rätta mig om jag har fel :)
Jag vet inte, men fattar det som att "trytofindme" inte har gjort några ul eller kub vilket gör att de inte får några livstecken före rul om de inte köper en egen doppler eller får starka fosterrörelser innan dess. Inte att man inte ser något på ovan nämnda undersökningar, rätta mig om jag har fel :)
Ja som Lejonhierta skrivet ser man massor vid KUB! hjärtslag, hur bebisen rör sig (armar och ben), aktivitet i navelsträngen. Absolut värt det! Fin bild fick vi också.
Vi gjorde IVF så vi gjorde ett tidigt VUL i vecka 8. Redan då såg vi hur den minimala räkan viftade på rumpan :)
ahh ja menar hon så, så förstår jag precis hur hon menar. Men man brukar ju få lyssna på hjärtljuden minst en gång innan RUL. Vi fick det på den tiden de inte erbjöd KUB, så då fick man ju ändå veta om det var något eller ej.
Här är det inskrivning v 12 sen rul V 18. Sen bm v 24 då är första hjärtljudet.
Om inte det finns komplikationer. Förra gången åkte jag på blödning v 15 och fick göra vul på gyn