Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Har ni börjat handla grejer redan? Jag är lite vidskeplig och vi vill inte börja handla förrän efter RUL. Även om vi sett bebis två gånger redan.
Ni som har barn sen tidigare har väl redan det mesta :)
Är ju massvis att köpa, men roligt också såklart!
Nej, sammandragningar som är "ofarliga" ska inte kännas mer än som att det blir obehagligt och spänt.
Ja kommer säkert köpa på sig allt och lite till nu när det är första barnet. Sen kommer ju vän och släkt och dumpar över allt som de ser en chans att bli av med ;)
Skumbollen, kan bara tänka mig att det är lättare att få igång mjölkproduktionen om man har råmjölk i brösten än om man är helt tom. Men det säger ju inget om det kommer räcka etc :)
Jag har varit halvsjuk sen jag plussade, hosta ont i halsen snorig... sen blir de bättre o så kommer nåt av de tillbaka... usch jag vill bli frisk. Någon annan som varit sjuk mycket? Annars är jag kanske sjuk en gång om året.
Har ni börjat handla grejer redan? Jag är lite vidskeplig och vi vill inte börja handla förrän efter RUL. Även om vi sett bebis två gånger redan.
Ni som har barn sen tidigare har väl redan det mesta :)
Är ju massvis att köpa, men roligt också såklart!
Indikerar råmjölk att man kommer ha mjölk sen? Hur mycket man kommer producera och om det räcker går väl aldrig att veta? Mina bröst har haft råmjölk i sig i tio år sen min första graviditet, det försvann aldrig :)
Idag har jag äntligen berättat på jobbet, som jag haft ont i magen över det. Ledningsgruppen tappade hakorna, men nu är det sagt.
Skönt att berätta på jobbet! Jag berättade innan jag åkte på semester. Nu kan jag bli lite trött att alla bara ska prata barn och barnafödande och komma med råd hela tiden. Vi är en stor arbetsplats och många känner jag bara ytligt.
Gissar att en får stänga av öronen lite
Känner på mig att jag har en framtid som mjölkko!
Hade Rul idag och fick bf 3/3. Var med i februari förut för jag hade beräknat 27/2 (bm på inskrivning 19/2).dags att va med här istället kanske då! :) Vi kollade inte kön. Andra barnet. Är vecka 17+5 nu.
Skönt att berätta på jobbet! Jag berättade innan jag åkte på semester. Nu kan jag bli lite trött att alla bara ska prata barn och barnafödande och komma med råd hela tiden. Vi är en stor arbetsplats och många känner jag bara ytligt. Gissar att en får stänga av öronen lite
Känner på mig att jag har en framtid som mjölkko!