Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Att livmodern blir hård och sen släpper är sammandragningar, livmodern tränar sig.
Jag har klarat mig från att läcka än så länge. Men med dottern fick jag ha amningsinlägg från v 22 tror jag, för då var det så mycket så jag var blöt om tuttarna hela dagarna och fick byta bh ofta. Men då klarade jag mig med ett par inlägg om dagen.
Det är positivt att få mjölk tidigt för det visar bara att du har mjölk. Ett bra tecken på att det ska gå bra att amma.
Har ni börjat handla grejer redan? Jag är lite vidskeplig och vi vill inte börja handla förrän efter RUL. Även om vi sett bebis två gånger redan.
Ni som har barn sen tidigare har väl redan det mesta :)
Är ju massvis att köpa, men roligt också såklart!
Har ni börjat handla grejer redan? Jag är lite vidskeplig och vi vill inte börja handla förrän efter RUL. Även om vi sett bebis två gånger redan.
Ni som har barn sen tidigare har väl redan det mesta :)
Är ju massvis att köpa, men roligt också såklart!
jag får inte handla förrän efter RUL för sambon =( men hade gärna börjat för några veckor sen :P
Det är skönt att man har hur mkt som helst sparat från förra barnet!! Har säng, kläder till 1000.... (Pojkkläder) så får se om dem säger kön i morgon... Vagn, bröstpump, bärsele o allt möjligt man kan behöva :)
Man köper ju på sig allt till första.... Nu vet man vad som verkligen behövs haha