Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Snö81: De kan svenska :)
RUL om 2,5 veckor.
Har som sagt kännt sprattel. Som om det är en fisk. Kan också bli väldigt hård där livmodern befinner sig och sen försvinner det. Gissar att det är bebis som rör sig.
Jobbigt är att jag läcker riktigt mycket råmjölk nu (alltså inte så det sprutar, men droppar)! Inte så det läcker igenom BHn. Men ändå. Känns löjligt att köpa amningsinlägg i vecka 17.
Nån annan som börjat läcka?
RUL på tisdag!!! Spännnnnnande!!! : )
Äntligen dax
Hej! Jag är en av er med bf i mars! Ser att ni kommit en bit i samtalen, men jag hoppar in här :)
Vi är i v 14 imorrn och har varit på "tidigt ul" i v. 13 visade det sig. Allt såg bra ut så nu laddar vi om och längtar till nästa ul i v. 19! Hehe :)
RUL om 2,5 veckor.
Har som sagt kännt sprattel. Som om det är en fisk. Kan också bli väldigt hård där livmodern befinner sig och sen försvinner det. Gissar att det är bebis som rör sig.
Jobbigt är att jag läcker riktigt mycket råmjölk nu (alltså inte så det sprutar, men droppar)! Inte så det läcker igenom BHn. Men ändå. Känns löjligt att köpa amningsinlägg i vecka 17.
RUL om 2,5 veckor.
På tal om läckande bröst och mjölk - finns det fler här dom redan nu vet att ni inte ska amma??
Jag gjorde en bröstreduktion när min dotter var lite drygt 2 år så jag kommer inte att kunna amma denna gången. Ammade med dottern, men nu blir det flaska
Någon som vet hur emmaljunga super nitro funkar i skogen?
Jag läste att någon har börjat känna rörelser i magen. Jag har också börjat känna rörelser från v. 17 (är nu i vecka 18). Jag känner dock inte jätte tydliga rörelser än men de finns där!
Och som någon annan skrev så har jag med börjat få råmjölk redan. Dock rinner det bara vid tryck ännu men misstänker att det kommer bli mer inom några veckor.
Jag har varit halvsjuk sen jag plussade, hosta ont i halsen snorig... sen blir de bättre o så kommer nåt av de tillbaka... usch jag vill bli frisk. Någon annan som varit sjuk mycket? Annars är jag kanske sjuk en gång om året.