septemberbarn08 skrev 2016-05-25 19:42:28 följande:
Måste få gnälla av mig lite.. vi sover KATASTROFALT jävla dåligt här hemma nu! Hon är svår att sova ner och vaknar var 10e minut hela nätterna. Håller på att bryta ihop!! Hon klättrar över mig, bökar, snuttar och håller på..
Vågar inte köra bil längre, är så trött att jag känner mig full.. har hjärtklappning och mår skit just nu (magkatarren och ibs:en som protesterar mot sömnbristen). Sambon är lika trött han, som också blir väckt och som sen måste upp halv fem plus att de har beordrad övertid och måste jobba varenda lördag.
Vet inte om det är tänder som spökar (eller något annat som stör) eller om det beror på att vi flyttade ner sovrummet för drygt tre veckor sedan. I samband med det började jag låta henne sova själv på kvällarna och ta mig lite "egentid" på kvällen. Sen dess har nattsömnen blivit såhär dålig:( någon som har något tips på hur vi ska bryta det här?
Det här inlägget hade jag missat!
Hur går det nu, fortfarande lika dåligt?
Vi har också jobbiga är, men det är snarare varannan - var tredje natt under perioder på ett par veckor, så jag vet att jag har det lindrigt!
Har inga vettiga tips direkt, vi bröt våran jobbiga snuttperiod genom att jag började jobba och därför slutade nattamma tvärt. Det gick bra, men kanske inte alls är samma sak nu när barnen är äldre.