BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Skönt med flera namnförslag, jag har bara ett och känner verkligen för att ha fler när dagen kommer :)
Undrar vem här inne som blir först ut??:D
Skönt med flera namnförslag, jag har bara ett och känner verkligen för att ha fler när dagen kommer :)
Undrar vem här inne som blir först ut??:D
Ni som vet, hur känns foglossning?
Jag har så hemskt ont i ryggen och i blygbenet. Det känns som att blygbenet håller på att spricka mitt i tu. Nu har jag även så hemskt ont i benen. Kan det vara foglossning?
Sen så har jag börjat få ett nytt "symptom" som är hemskt jobbigt. Det är att jag vaknar på natten, helt panikslagen, för jag kan inte andas. Vad kan det vara?
Jag försöker verkligen att njuta av min graviditet, då jag vet att det är min sista, men ibland är det verkligen inte lätt.
Vad är purelan salva?
Hur många plagg tar ni med till babyn i bb-väskan?
Skulle vara en tumme upp här ovanför, inte massa frågetecken :)
Tips till er som ska beställa, hittade massa bra på babyland.se, beställde vid lunch och grejerna kom dagen efter! Med koden SOLSKEN blev det dessutom 10% rabatt även på nedsatta varor :)
Stort grattis Leionhierta! Hoppas allt flyter på bra här hädanefter både för dig och lilla flickan!
Gravpenningen startade i måndags och jag har inga problem att pyssla än så länge, får se hur länge det håller i sig :) tre olika slags snuttisar klara (ger bort dem) och en tröja han får behålla själv ??
Oj vad alla är till bm och har koll. Jag är i v 31+5 och var på inskrivning v 13, rul v 17 (visade det sig) rul 2 v 20, koll v 28 sen har jag inget förrän v 33+2. Det känns som att mitt landsting är snål på kontroller. Jag har inte lämnat urinprov sen inskrivningen, och knappt tagit blodprov.
Hur mycket går ni andra? Vissa förstår jag går mer pga blodtryck och annat som strulat. Men ni som har haft problemfri graviditet då?