BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Det bästa vore om det drog igång när hon är på förskolan så jag bara kan skicka mina föräldrar att hämta henne. Drar det igång mitt i natten kommer dom hit och sover, men risken att hon vaknar av "tumultet" är stor och då vet jag att hon kommer bryta ihop när vi måste åka iväg.
Ett "oroligt" mammahjärta under en förlossning känns sådär. Men jag försöker prata med henne och förbereda så gott det går. Och i vaket tillstånd är hon helt med på vad som ska hända.
Är inte ett dugg orolig för att ha barnvakt i sig, han kommer ha det toppen hos mormor och morfar. (Nåja skulle det gå rejält åt helvete så att vi blir borta i veckor så blir det nog jobbigt för honom men då finns det antagligen värre saker att oroa sig för.)
Men skulle han hinna se att jag har ont och är rädd själv så är jag orolig att han kommer gå och oroa sig mycket för mig under tiden. Han brukar ha massor med frågor om allt och det blir nog inte så lätt för mormor och morfar att ge trygga och lugnande svar till en fyraåring om vad det är som händer med mamma om han blir rädd för min skull och jagar upp sig om det.