Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Får man hoppa in här? Jag är 30 år och har två barn, 7 och 3 år. Första barnet "blev bara till" medan vi fick vänta på andra barnet och nu även på tredje barnet.
Får man hoppa in här? Jag är 30 år och har två barn, 7 och 3 år. Första barnet "blev bara till" medan vi fick vänta på andra barnet och nu även på tredje barnet.
Tack Och grattis till er som plussat!
Jag har BIM på söndag och jag hade sett fram emot ett plus, jag trodde verkligen att vi skulle lyckas den här månaden. Dessvärre har jag fått molvärk i ländryggen och det brukar vara ett dåligt tecken. Men men, jag ger inte upp riktigt än och om det inte blir något den här månaden får vi samla ny energi och kämpa vidare.
Vi har varit utan skydd sedan sonen föddes i augusti 2011 men kroppen kom igång ungefär ett halvår senare. I maj 2013 började vi försöka på riktigt och den här månaden blev jag så desperat så jag beställde hem ÄL-test. Även tvåan var svår att få till men då handlade det om upprepade missfall, nu blir jag inte ens gravid.
Usch, det är jobbigt när det tar tid Med vår tvåa tog det nio försök o det slutade i mf Jag trodde aldrig jag skulle få två, men är nu här o försöker få en trea o hoppas verkligen det går smidigare denna gång. Men är bara på försök ett än....
En äl-fråga: om man har ont i magen en dag o ÄL-flytningar lite före o efter denna dag. När sker själva ägglossningen? Och är det en dag innan till en dag efter man har störst chans att bli gravid?
Tack, Janna84. Jag både hoppas att det tar sig snabbt samtidigt som jag är lite orolig för att min minsta ska vara såååååå liten när han blir storebror. Men eftersom jag känner att jag börjar bliäldre oxå så är det dags att börja försöka. Det får väl bli lite tufft ett tag om det tar sig snabbt.
Janna84: Hur har det gått? Har du testat eller kom mensen som du befarade?
För min del är bim på fredag och min kropp beter sig som vanligt ungefär. Jag har molvärk av och till (extra mycket en sväng mitt i förra veckan med hugg och drag), ömma bröst men i övrigt inget. Bara tecken som likaväl kan vara en helt vanlig cykel med mens till helgen alltså... Hoppas hoppas ändå att denna runda är speciell!
Jag är också testoman Jag tycket det är skönt att få ett resultat oavsett vad det visar (så inte förhoppningarna är alltför höga när man närmar sig BIM).
Jag håller tummarna för att ni ska få plus!
Tack för er omtanke <3
känner mig nere... Känns som mensvärken kommer smygande och med blankt test imorse är det nog inte mycket att hoppas på... Peppa mig, snälla!
Det var väldans vad ni kom igång när jag tog ledigt från familjeliv i några dagar men nu har jag läst ikapp
Jag har fått ett tips från en gravid vän, clearblues nya glidmedel som hjälper spermierna att ta sig upp i livmodern. Det tog sig på en gång trots att de inte fick till det precis vid ÄL. Nu har desperata jag inhandlat detta glidmedel så nu ska jag köra hårt med maken i några dagar Jag har mest troligt ÄL på onsdag.
Fortfarande negativt test och fortfarande ingen mens... Börjar tro att min pco-kropp spelar mig ett spratt. :-/