Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(
Igår kväll var det rött, men inatt och idag har det varit brunt så jag hoppas verkligen det kan gå bra ändå. Men jobbigt att bara vänta. Det är ju så tidigt så tror inte de kan se ngt på ett vul iaf Är bara i v 4+5
Hur går det mammave? Håller tummarna för att det stabiliserat sig.
Här är det stugsemester som kommer att övergå till camping vilket eventuellt gör det omöjligt att få till någon bebis här. Men samtidigt kan man ju inte låta det styra hela semestern för de barn som finns. ;) Lycka till ni andra!
Hej på er!
Skönt för dig mammave att allt ser bra ut!
Här är det stiltje. Har långt till beräknad mens, skulle tro att den kommer runt den 30 juli. Vi har nog fått till det på rätt datum, så visst finns det en chans.
Håller med GrönaDruvan...
Fast just nu är jag både förvånad och förväntansfull för det verkar som det är äl på g här! håll tummarna! Har både äl-värk (i båda äggstockarna!!) och äl-flytningar. Inget positivt äl-test än men åtminstone ökning idag jämfört med igår.
Hur går det Lecitin? Något utslag på äl-test?
Här har PMS-humöret anlänt vilket brukar betyda mens inom en vecka, precis som beräknat.
Ni som går mot BIM. känner ni några symptomer?
Jag har som vanligt ömma och svullna bröst, denna mån intalar jag mig att de är extra svullna. bim-5 idag så kanske tar ett test imorgon. Har inte testat på flera mån utan bara väntat ut mensen men denna gång känner jag mig lite positivare än jag brukar.
Jag vet inte vad jag ska känna riktigt. Utöver pms-humör så känner jag att vår familjesituation är så krånglig att det inte helt går att hoppas på ett nytt barn heller, eftersom jag vet att det skulle göra situationen ännu värre. Usch vad tråkigt, jag önskar att det ver annorlunda. Tyvärr kan jag inte gå in på vad det rör sig om eftersom det är ett öppet forum.