• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Iskristall skrev 2014-12-02 06:19:42 följande:

Håller tummarna för dig Minxy, skulle ju vara en jättefin present ju!

För mig har mensen satt igång, ny tag!

Vad tråkigt Iskristall, men som du säger måste man ta nya tag. Kram på dig!
  • Minxy

Såhär ser kurvan ut för tillfället. Bara att vänta och hoppas. Skulle gärna vilja se en dipp runt dag 7-9 och därefter ytterligare en temphöjning till kanske 36,8 eller så. Sen får tempen gärna hålla sig hög hög hög!

• Minxy
    Micka! skrev 2014-12-02 21:03:22 följande:
    När tänkte du testa smile5.gif ? Mammave du har ju också bim imorgon....så spännande. ...håller tummarna för två fina plus smile1.gif !

Börjar själv må lite mer illa.....och har lite molvärk i tjejmagen!!!!
    Missförstå mig rätt nu, men vad KUL att du mår illa! :D

Jag vill också må illa :P (det här är väl ändå gången man ber om lite kräk-feeling).

Jag satt och räknade lite på vad BF skulle bli om det hade tagit sig den här gången. 19 augusti, min mammas födelsedag! :)
  • Minxy

Mammave och Mangoo: jag undrar också när ni tänker testa :)

Ska ni ha is i magen och avvakta lite?

• Minxy
    mangoo skrev 2014-12-03 10:06:59 följande:
    Minxy skrev 2014-12-02 21:28:39 följande:

Mammave och Mangoo: jag undrar också när ni tänker testa :)

Ska ni ha is i magen och avvakta lite?

I går var det 2 v sen jag hade ägglossning men i dag är det 28 dagar sen senaste mensen, har varit sugen att testa men tänkte nog vänta till i morgon bitti. Min cykel brukar vara 27- 28 dagar men det har nån enstaka gång varit 26 el 29 dagar. ????
    Ok, håller tummarna stenhårt!
  • Minxy
    mammave skrev 2014-12-03 14:23:50 följande:

Nu har ni nog missat vad jag skrivit tidigare; min mens kom drygt en vecka tidigt smile4.gif Så den är nyss slut

Men förlåt Mammave! Jag kom ju på det nu, den jäkla mensen kom ju tidigt för dig! :(

När tror du att du har nästa ÄL?
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-03 18:40:33 följande:
    Snurriga jag låg en vecka tidigare i min planering, vi hade i själva verket tid den 9:e... Och den 9:e funkade det inte för min man. Ny tid är måndagen den 15:e. Men det känns helt okej för det är strax innan nästa ÄL (förutsatt att jag inte är gravid).
    Aha, ja det är lätt hänt att blanda ihop dagarna, speciellt såhär inför jul när man stressar runt.

Haha, jag som bestämt mig för att inte köpa några fler graviditetstest (har två vanliga CB).

Nu blev det ändå så att jag beställde 5 tidiga tester från bastpatest.se

Ja ja..
  • Minxy
    mammave skrev 2014-12-03 20:21:22 följande:

Ingen fara smile5.gif Känns som jag har noll koll just nu på äl o bim. Får ta det lite som det kmr. Förra gången hade jag inga äl-symptom alls o funderade på om jag hade äl övht o sen kom mensen alldeles för tidigt o gången innan kom den sent o jag hade gravsymptom innan son försvann. Knepigt värre här.

Ja jag har 7 dagar kvar till BIM och inga symptom alls :(

Ömma bröst (precis som förra månaden), vansinnigt sugen på godis (precis som jag alltid är innan mens), känner mig tjock och klumpig (precis som jag alltid gör innan mens).

Jag måste säga att jag känner mig fruktansvärt ogravid tyvärr
  • Minxy
    mangoo skrev 2014-12-04 07:36:54 följande:

Ingen mens... men jag ska försöka ha is i magen och vänta med att testa till i morgon bitti.. har ju hänt att mensen har kommit dag 29 men aldrig senare!

Hoppas hoppas!
  • Minxy

Limegrön: haha, den brukar vara konstig när jag varit där och petat också, så det är inte värt att jag försöker snygga till :P

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea