• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag känner mig totalt jäkla ogravid! :(

Brösten har slutar ömma, jag har ingen växtvärk/molvärk i magen. Allt är som det brukar vara dagarna före mens :(

• Minxy
    Micka! skrev 2014-12-04 13:56:06 följande:
    Så hade jag också, det var därför jag trodde det var kört + de rosa flytningarna! Men sen kom ju illamåendet och plusset smile1.gif ! Så ta det lugnt, jag hoppas och håller tummarna för ett plus smile1.gif

Har direkt inte nå symtom på graviditet just nu.....lite trött, lite bättre luktsinne, lite känning av illamående ibland! Hoppas det håller i sig så, vill helst inte må för illa, i mina förra graviditeter har jag mått illa och spytt i 3-4 månader.......så hoppas jag kommer må bättre i denna smile1.gif
    Ja jag ska försöka att ha ett öppet sinne. Det blir som det blir :)

Åh vad jobbigt :(

Jag har haft en himla tur i mina två tidigare. Inte mått illa alls (och hoppas på lika stor tur nästa sväng!)

Jag hoppas du mår bättre den här gången :)
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-04 20:18:26 följande:

Läs du VeronikaK och lova att du meddelar oss när du är gravid.

BIM-3 och minus i morse. Jag ser dock ett svagt torkstreck så det blir nog ett nytt test imorgon bitti. Försöker att inte hoppas för mycket...

Men Janna, du dödar mig!!!! :D

Hysteriskt spännande, testa tiiiiidigt imorgon (hint, jag vaknar 05:30)
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-04 21:34:12 följande:
    Haha, jag kliver tidigast upp kl 6 men jag brukar vanligtvis ligga och dra mig till kl 6:30 smile5.gif
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:44 följande:

Janna: vilket test har du?

Testlagret. Det är gratistesten som de skickade och jag är inte övertygad om att kvalitén är den bästa. Jag har ingen erfarenhet sedan tidigare om man bortser från ett test som jag tog igår morse och det har inget torkstreck. Alltså två minus men torkstreck på det senaste testet som jag tog. Jag har totalt tre olika märken på gravtest hemma så om jag får minsta antydan imorgon bitti så testar jag även med ett annat märke. Fortsättning följer...
    Bra bra, jag får väl stå ut tills någon gång efter 06:30 då ;)
  • Minxy

Brudar brudar brudar! Jag är på ÄL+9 och får ett suuuuuuupersvagt plus med CB!

HJÄLP!!!!! :D

Jag ska se om jag lyckas fota det. Jag kommer toktesta hela helgen, får 5 test i brevlådan idag :)

• Minxy

Skitsamma, det syns i princip inte. Får hoppas och ta ett nytt imorrn.

Det är inom tiden iaf. Man ska läsa av inom 10 minuter och jag tog kortet efter 5 minuter. Det blev inte starkare efter avläsningstiden.

Kanske bara är ett spök? :(

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea