• Minxy

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

mammave skrev 2014-12-17 22:13:53 följande:

Tänk om man kunde ha en kamera i livmodern så man kunde se allt som händer därinne smile5.gif Så skulle man slippa alla spekulationer om vad kroppen håller på med för konstigheter och slippa undra om man är gravid el inte. Får uppfinna det. Tror jag skulle bli rik då :-P

Rik som ett troll :D
  • Minxy

Mammave: man vet aldrig!

Iskristall: spännande, då hoppas vi på en fin nyårspresent! :)

• Minxy
    mammave skrev 2014-12-21 09:08:07 följande:

Inget test på onsdag smile4.gif Här kom mensen igen smile4.gif Har visst fått kort cykel, 25 dar denna gång

Skit också! :(
  • Minxy
    mangoo skrev 2014-12-21 19:46:35 följande:
    Hallåj var på inskrivningi veckan..

ni som plussat och mår bra... GRATTIS Jag mår skit.... mådde bra i en vecka sen började det..men jag ska inte klaga. ? Är extremt trött och mår konstant illa.
    Jobbigt Mangoo :(

Jag mår än så länge prima, men jag är bara i v.6 än så det kan säkert ändras ganska snart.
  • Minxy

Janna: bra planerat! Jag studerar 25% på distans och det är jätteroligt :)

• Minxy

God jul till er alla! Jag hoppas att det ramlar in flera plus här i tråden snart :)

Jag äter tokmycket, hungrig hela tiden. Mår bara illa om jag försöker stå emot hungern och tänka på nåt annat istället för att äta.

• Minxy
    limegrön skrev 2014-12-25 10:44:34 följande:

Testa igår bim -2 neg. Sparar mina sista test till bim dagen imorn tänkte jag. Men behöver köpa bättre test. Testlagret känns inte pålitliga, ska inte köpa dem igen. (Förra mån fick jag ju svagt rosa streck och då var jag inte gravid)

Jag har en stark förkärlek för ClearBlue, men dom är ju så dyr :/

Billiga test som inte gett mig spökstreck finns annars på Bäst på test. Bland annat kan man köpa 5 testa-tidigt-test för 99:-

www.bastpatest.se/produkt/tidigt_graviditetstest_5_st/205
  • Minxy

Jag har redan ökat 2 kupstorlekar. Har gått från 65 E till 65 G.

Shoppade ny bh idag + passade på att köpa lite annat på julrean.

Är lite konstant hungrig men inte sugen på nåt särskilt.

Börjar det närma sig BIM för någon i tråden? :)

• Minxy
    Iskristall skrev 2014-12-27 17:12:27 följande:

Jag har BIM på nyårsafton så jag måste vänta ett par dagar till. Men kan inte säga att hoppet är på topp.

Redan ökat två kupstorlekar Minxy? Vilken vecka har du kommit till?

Jag håller tummarna Iskristall!

Vecka 7 (6+2). Ökade rejält med de två tidigare barnen också. Är konstant hungrig och har ökat två kilo i vikt också (känns som om de två kilona sitter på brösten :D )
  • Minxy

Blä.....mår illa :(

Har aldrig mått illa med de tidigare barnen, så det här tog mig verkligen på sängen.

Ska väl iofs bara vara tacksam över att jag inte mått såhär med de tidigare två, men fy vad jag önskar att jag hade fått vara illamående-fri även den här gången :(

Äter mest hela tiden, varvar mellan att vara hungrig och illamående.

Hur går det för alla andra här inne?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea