Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Fniss! Ännu värre! Vi har bara ett badrum och nu är vi sex pers som använder det... Men det funkade bra igår. Det är riktigt trevligt att tvingas vara helt tyst. En extra liten "förbjudet-faktor" kanske?
Fniss! Ännu värre! Vi har bara ett badrum och nu är vi sex pers som använder det... Men det funkade bra igår. Det är riktigt trevligt att tvingas vara helt tyst. En extra liten "förbjudet-faktor" kanske?
Fsak: för oss det varit knepigt alla gånger så jag är ingen bra måttstock men värst är helt klart den här rundan.
Limegrön: Fniss! Men vår tvättstuga är ju tyvärr i samma rum som den enda toaletten!
Idag, imorgon eller senast på fredag. Ju förr desto bättre.
Åh nej. stor kram Iskristall!
Skulle ju inte tänka på bebis verkstad denna månad, men det funkar ju inte riktigt.
Igår hade jag så tydliga äl flytningar så jag var bara tvungen att få till det!!!
Hade sex för några dagar sedan också...
Har nog inte haft så tydliga äl flytningar på länge, så då var jag bara tvungen...
Vi får väl se om det ger resultat.
En fråga till er som försökt länge..
Hur gör ni med alkohol i väntan på bim?
I början var jag väldigt noga med att inte dricka nåt mellan mens och bim, men nu när det gått så lång tid så orkar jag liksom inte tänka så...
Skulle jag få plus så är det ju inget snack om saken, men innan plusset så vill jag leva som vanligt.
Nu är det ju inte så att jag dricker mycket, men är det nån fest så dricker jag eller om det är tjejmiddag osv...
Nu vankas ju Turkiet, och det kommer bli lite öl och drinkar, även om jag har bim dagen innan vi åker hem.
Är det galet? Åker ju med min mamma, så det blir ju inga större mängder.