Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Helt blankt idag och mitt i en rätt normal mens så idag påbörjade jag nästa tablettrunda.
Helt blankt idag och mitt i en rätt normal mens så idag påbörjade jag nästa tablettrunda.
Tråkigt. Hoppas att den "ökade" chansen efter tidiga missfall kan hjälpa till att öka chanserna nästa gång.
Hej alla!
Då är man i Turkiet och beräknad mens var på söndag...men nä...här dyker vi upp på onsdagen och förstör semestern!! Litar inte det minsta på den här appen längre. Nu ska jag köra äl stickor från tisdag när jag är hemma!!
Hur går det för er?
För min del ordnade det sig med den bortresta maken men det verkar inte ha spelat ngn roll - bara ett par dagar efter äl känner jag hur PMS-hormonet börjar rusa uppåt. Det måste ju vara rekord t.o.m för att vara jag. ;)
Hur går det för er?
För min del ordnade det sig med den bortresta maken men det verkar inte ha spelat ngn roll - bara ett par dagar efter äl känner jag hur PMS-hormonet börjar rusa uppåt. Det måste ju vara rekord t.o.m för att vara jag. ;)
Starkt äl-test imorse (jag haffar i princip aldrig lh-toppen), fertilt sekret sedan ett par dagar, äl-spruta tagen imorse, "raj-raj" på kvällarna... sedan är det bara att vänta. Håll tummarna ladies!
Har bim vilken dag som helst. Testade neg imorse... Har bruna spottings så får se om det blir mens eller inte..
Åh nej VeronikaK!
Will do limegrön! Håller tummarna för dig!
Hur tänker ni som tar äl-test. Jag hade positiva stickor i två dagar. Är det efter den första positiva eller sista som man kan tänka att Äl sker inom 24-36 timmar? I går morse var det inte positivt längre... Råd från er rutinerade önskas.: )