• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Serahjay
    Hej hej! Får man lov att hålla till här? Jag plussade idag! 

Jag heter Sara och är 28 år och bor i Malmö. Har en dotter som är född Nov 2011 och fick ett missfall runt midsommar. Blev gravid vid första ägglossningen direkt efter blödningarna slutade från missfallet. 

Jag har inga symptom alls. Så tror det blir en pojke denna gången :) Några fler från Malmö?
  • Frökenherman
    Serahjay skrev 2014-08-27 19:05:08 följande:
    Hej hej! Får man lov att hålla till här? Jag plussade idag! 

Jag heter Sara och är 28 år och bor i Malmö. Har en dotter som är född Nov 2011 och fick ett missfall runt midsommar. Blev gravid vid första ägglossningen direkt efter blödningarna slutade från missfallet. 

Jag har inga symptom alls. Så tror det blir en pojke denna gången :) Några fler från Malmö?
    Grattis! Vilken vecka är du i? Jag är 26 år och från Dalarna men bor i Stockholm sedan 6 år tillbaka :)
  • Vitsippa80
    Björan skrev 2014-08-27 14:22:44 följande:
    Grattis! Har också bf 1maj och ett barn född juni 2012 ;)
    Kul! :) 
  • Serahjay
    Frökenherman skrev 2014-08-27 20:06:31 följande:

Grattis! Vilken vecka är du i? Jag är 26 år och från Dalarna men bor i Stockholm sedan 6 år tillbaka :)

4 eller 5. Vet inte riktigt. Hehe. Men det visar sig väl sen :)
  • käärlek

Hallå alla nygravida! =) 
    Jag hoppar in här från April-tråden (bara massor osämja och dålig stämning där tyvärr.. Obestämd)  

Är (äntligen!) gravid med vårt fjärde barn, har en '10, en '11 och en '13. 
    BF blir omkring 27-29 April, är inte helt säker så får se efter UL. 

• Ise

Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.

Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)

Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"

• Zorro
    Ise skrev 2014-08-27 17:14:13 följande:

Hoppas också in :) BF 7 maj.

Har en son som är född i april 2012 sedan innan.

Är 28 om 2 veckor :)

Jag har en son född i mars 2012! :) När har ni tänkt berätta för er son?
  • aalexxandra92
    Ise skrev 2014-08-27 21:01:10 följande:

Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.

Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)

Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"

Vad kul!! Jag hänger på där med ????
  • Ise
    Zorro skrev 2014-08-27 21:17:12 följande:
    Jag har en son född i mars 2012! :) När har ni tänkt berätta för er son?
    Haha berättade idag :P han känns så liten ändå så han förstår nog inte i vilket fall. Tror det blir enklare när man får mage ;)
  • Tjejjen89

Har nu berättat för era nära och kära än?? Jag har berättat för mina vänner för att jag velat ha deras stöd och åsikter om allt. Blir ju väldigt tätt mellan barnen.

Svar på tråden BF MAJ 2015