BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Grattis! Vilken vecka är du i? Jag är 26 år och från Dalarna men bor i Stockholm sedan 6 år tillbaka :)
Hallå alla nygravida! =)
Jag hoppar in här från April-tråden (bara massor osämja och dålig stämning där tyvärr.. )
Är (äntligen!) gravid med vårt fjärde barn, har en '10, en '11 och en '13.
BF blir omkring 27-29 April, är inte helt säker så får se efter UL.
Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.
Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)
Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"
Hoppas också in :) BF 7 maj.
Har en son som är född i april 2012 sedan innan.
Är 28 om 2 veckor :)
Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.
Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)
Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"
Har nu berättat för era nära och kära än?? Jag har berättat för mina vänner för att jag velat ha deras stöd och åsikter om allt. Blir ju väldigt tätt mellan barnen.