BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Ni som "följde" mig tidigare..jag är 2 dagar över tiden. Testade mig för 5 dagsr sen men fick -, sen dess har jag gett upp haha!
Fryser som en tok, flytningar,mensvärk/molvärk/stickningar.. Haft sen äl. Får små duster av illamående efter jag ätit. Väntar tills nästa vecka med å testa igen.
Någon som varit med om att tappen sitter så lågt att det gör ont o blöder vid samlag? :-/
Skumt.
Kan man få craving redan?? Är i v 5 men såg beasåsen i kylen och vips så är pommesen i ugnen trots att jag nyss ätit middag :P Inget jag brukar äta i vanliga fall men blev jag så sjuukt jäkla sugen så gick inte att motstå ;)
Sen så har jag ett stor sug efter saltlakrits, brukar inte ha så stort sug efter det men nu går jag och tänker på det hela tiden att jag vill ha just en speciellt sorts godis!
Oh vad roligt :) hur mår du? När plussade du?
Grattis!!! :) då har du samma BF som jag :)
Ni som "följde" mig tidigare..jag är 2 dagar över tiden. Testade mig för 5 dagsr sen men fick -, sen dess har jag gett upp haha!
Fryser som en tok, flytningar,mensvärk/molvärk/stickningar.. Haft sen äl. Får små duster av illamående efter jag ätit. Väntar tills nästa vecka med å testa igen.
Någon som varit med om att tappen sitter så lågt att det gör ont o blöder vid samlag? :-/
Skumt.
Imorgon ska vi ha fest här. Och jag har inte tänkt berätta om min grav än så vi har köpt alkoholfritt vin som jag ska hälla i en annan vinflaska Mina vänner brukar dessutom alltid vilja ta nåra drinkar så jag får fixa iordning varsitt glas innan alla kommer och hoppa vodkan i min. Hoppas på att jag lyckas smyga utan att någon kommer på mig!
Hehe jag har tänkt som så att i mina andra graviditeter så har jag plussat på bim -3, nu när jag inte gjorde det så tror jag det är kört :-P... Känns som mensen kommer nörsomhelst.. Känner att det "rinner" o så tittar jag..då är de bara flytningar hehe. Har så mycket med skolan å barnen så jag tänker att att man kan ha roligare för pengarna än å köpa gravtest om ändå mensen skulle dyka upp, så var det bara slöseri hehe. Men på måndag testar jag nog om den inte dykt upp
TESTA!! Blir så nyfiken! Hur lyckas du hålla dig? Jag har testat flera gånger efter mitt första + t o m
Jag trillar in här.
Väldigt tidigt än så länge. Bim imorgon men plus på stickan sedan några dagar. BF 7 Maj om allt går väl.
Varit hos läkaren idag för kontroll av cellförändringar som kom tillbaka efter konisering. Men det verkar inte vara någon större fara och ska inte påverka graviditeten. Jag var sjukt orolig för att få dåliga nyheter idag så efter de goda nyheterna känns det fantastiskt.
Så nu kan jag andas ut och fokusera på att vara gravid. Helt overkligt då jag hela mitt liv haft graviditets och förlossningsrädsla som jag förhoppningsvis brottats klart med. Så det blir en utmaning detta.
Jaja.. det var lite om mig det. Är 33 för övrigt.
Jag trillar in här.
Väldigt tidigt än så länge. Bim imorgon men plus på stickan sedan några dagar. BF 7 Maj om allt går väl.
Varit hos läkaren idag för kontroll av cellförändringar som kom tillbaka efter konisering. Men det verkar inte vara någon större fara och ska inte påverka graviditeten. Jag var sjukt orolig för att få dåliga nyheter idag så efter de goda nyheterna känns det fantastiskt.
Så nu kan jag andas ut och fokusera på att vara gravid. Helt overkligt då jag hela mitt liv haft graviditets och förlossningsrädsla som jag förhoppningsvis brottats klart med. Så det blir en utmaning detta.
Jaja.. det var lite om mig det. Är 33 för övrigt.
Hehe jag har tänkt som så att i mina andra graviditeter så har jag plussat på bim -3, nu när jag inte gjorde det så tror jag det är kört :-P... Känns som mensen kommer nörsomhelst.. Känner att det "rinner" o så tittar jag..då är de bara flytningar hehe. Har så mycket med skolan å barnen så jag tänker att att man kan ha roligare för pengarna än å köpa gravtest om ändå mensen skulle dyka upp, så var det bara slöseri hehe. Men på måndag testar jag nog om den inte dykt upp
Ja med så många test så skulle jag nog testa var 4e timma haha.
Jag avslutar studierna i dec
Ibland gäller de å lyssna på sinnet å istället njuta av avbrottet...motivationen dyker upp när man är redo igen
Jag håller mina tummar för dig!
Lite sent nu men annars kan man ju köpa billiga test på nätet. Jag köpte 21 tester för 100 kr. Rätt Ok pris och guud vad man kan slöstesta sen
Jag minns faktiskt inte när jag plussade med mina söner, tror det kan skilja sig från grav till grav.
Hur långt har du kommit i din utbildning föresten? Jag har läst 5 av 6 terminer men har av någon märklig anledning avbrutit studierna. Trodde jag snabbt skulle komma tillbaks men har ingen som helst motivation :-/