• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • corran
    Yammi skrev 2014-08-29 16:19:05 följande:

Här blir det ingen bebis. 

Brösten kändes bättre imorse och det hemska illamåendet visade sig inte. 

Har nu störtblödigt sedan kl 14 och har en hemsk värk i ryggen. 

Gråter som en galning. 

Men det går väl över. 

Så tråkigt att höra! :( kram
  • Innaj

Någon mer som har fått ökade flytningar? Och när man fryser så blir bröstvårtorna jätte känsliga!?

• Ise

Vad tråkigt att höra :(:( ledsen för din skull! <3

• Ise
    Innaj skrev 2014-08-29 17:47:37 följande:

Någon mer som har fått ökade flytningar? Och när man fryser så blir bröstvårtorna jätte känsliga!?

Ja mycket mer! :P
  • Mariposas
    Serahjay skrev 2014-08-29 10:34:46 följande:

18/9 blir det inskrivning för mig. :) Hoppas jag får tid till ett vul då oxå. Eftersom förra graviditeten var ofostrig. 

Visst va du väl från Malmö? Var går du någonstans? Jag går på slottstadens Läkargrupp.

Någon mer från Malmö (eller i närheten) i tråden?
  • Innaj
    Ise skrev 2014-08-29 18:01:05 följande:

Ja mycket mer! :P

Blir jätte orolig när man känner att det "rinner till" åh springer på toa hela tiden för att se så det inte är blod ! Hoppas det avtar snart :)
  • Ise
    Innaj skrev 2014-08-29 18:13:05 följande:
    Blir jätte orolig när man känner att det "rinner till" åh springer på toa hela tiden för att se så det inte är blod ! Hoppas det avtar snart :)
    Hade det hela förra grav det avtog aldrig... Jobbigt! Hoppas det inte är samma nu varken för mig eller dig.
  • Troyanen

Eter en lång period av hormoner i form av tabletter har vi äntligen fått ett extra streck! Jag har pco och har inte haft någon ägglossning. Mitt första ägg släppte och det vart bingo direkt :) är nu i 4+0 och är beräknad 7 maj

• Zorro

Grattis Troyanen!! Alltid kul när nån som kämpat lite extra får sitt efterlängtade plus! :)

• Ise
    Troyanen skrev 2014-08-29 18:24:42 följande:

Eter en lång period av hormoner i form av tabletter har vi äntligen fått ett extra streck! Jag har pco och har inte haft någon ägglossning. Mitt första ägg släppte och det vart bingo direkt :) är nu i 4+0 och är beräknad 7 maj

Grattis!!! :) då har du samma BF som jag :)
Svar på tråden BF MAJ 2015