• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • fantasifull
    minlilja skrev 2014-09-08 11:56:15 följande:

Åå äntligen idag på bim + 11 kom plusset. Får jag vara med här? Har en dotter på snart tio månader :)

Va kul!!! Grattis.
  • fantasifull
    Helle 85 skrev 2014-09-08 20:26:01 följande:

Just nu sover jag riktigt dåligt. Vaknar ofta å har en tvååring som blir lika orolig när jag sover dåligt. Å har väldigt levande drömmar. Sen hjälper det inte att jag som vill sova på mage har ont i brösten :(

Jag med! Drömmer konstigare än vanligt och vaknar flera gånger per natt och kan inte somna om.. Behöver även besöka toaletten vid något tillfälle :)
  • Mariposas
    Serahjay skrev 2014-09-08 17:22:57 följande:

Hemma från kk. i livmodern såg dom ett litet tomrum. men det var litet så antingen blir jag tillbakaflyttad eller så är det ett pågående missfall. dom tog blodprov för att kolla hcg-nivån sen ska jag tillbaka på onsdag igen och ta nytt prov för o se om det stiger eller sjunker. Den 18de blir det nytt vul om värdena stigit...

Va skönt att de tog emot dig. Hoppas på det bästa!!
  • Innaj
    YztiC skrev 2014-09-08 21:20:17 följande:

Det står att du redan bjudits in! Kolla skräpposten i din mejl med!

Jag har kikat varje dag, kan jag ha givit dig fel mail ? janni_85@hotmail.com
  • Innaj
    NenaShebelle skrev 2014-09-08 21:14:03 följande:

Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt

Wow Grattis!!! Får man göra UL vid inskrivningen om man vill? Vilken vecka är du i ?
  • Troyanen

Hej alla. Jag hade blödningar i en vecka, tog ett nytt gravtest imorse, det visade "inte gravid" . Har inte riktigt fått in det än. Tror fortfarande att det är fel. Men troligtvis stämmer det :( jag önskar er alla lycka till

• YztiC
    Innaj skrev 2014-09-09 05:07:46 följande:
    Jag har kikat varje dag, kan jag ha givit dig fel mail ? [email protected]
    står samma fortfarande, admin måste godkänna dom jag bjudit in, Hon kanske inte har kommit så långt än :)
  • Elsta
    YztiC skrev 2014-09-08 23:29:13 följande:

bjöd in dig!

Har bjudit in dig! Kan inte göra igen för att det står att en inbjudan redan är skickad!

Skumt ???? du kanske har några sekretessinställningar som hindrar inbjudan att komma fram till din mail?
Svar på tråden BF MAJ 2015