• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Innaj

Någon mer som börjat drömma mera och sova ytligare ?

Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?

• Helle 85

Just nu sover jag riktigt dåligt. Vaknar ofta å har en tvååring som blir lika orolig när jag sover dåligt. Å har väldigt levande drömmar. Sen hjälper det inte att jag som vill sova på mage har ont i brösten :(

• Ise
    Serahjay skrev 2014-09-08 17:22:57 följande:

Hemma från kk. i livmodern såg dom ett litet tomrum. men det var litet så antingen blir jag tillbakaflyttad eller så är det ett pågående missfall. dom tog blodprov för att kolla hcg-nivån sen ska jag tillbaka på onsdag igen och ta nytt prov för o se om det stiger eller sjunker. Den 18de blir det nytt vul om värdena stigit...

Åh jobbigt att inte få ett definitivt svar :/ håller tummarna för dig!
  • Serahjay

ja. men googlade på vul i vecka 6. om jag nu är en vecka mindre ggn så stämmer mätningen nog. hoppas det iaf. orkar inte med ett till missfall. :(

• NenaShebelle

Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt

• NenaShebelle
    Serahjay skrev 2014-09-08 21:14:01 följande:

ja. men googlade på vul i vecka 6. om jag nu är en vecka mindre ggn så stämmer mätningen nog. hoppas det iaf. orkar inte med ett till missfall. :(

Hoppas hoppas att det bara är så! Håller tummarna!
  • YztiC
    Innaj skrev 2014-09-08 20:12:12 följande:

Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?

Det står att du redan bjudits in! Kolla skräpposten i din mejl med!
  • Josefine0811

Jag sovit dåligt och drömt konstigt i 1,5 vecka :/

Innaj skrev 2014-09-08 20:12:12 följande:

• Mikkan90

Hej allesammans! Ny här med bf den 8 maj. Tyckte jag såg något om en fb grupp. Kan man få bli inbjuden? Antar att den inte är synlig för andra :)

Pojke född 2012-01-16 Flicka bf 2014-02-14
Svar på tråden BF MAJ 2015