BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Någon mer som börjat drömma mera och sova ytligare ?
Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?
Just nu sover jag riktigt dåligt. Vaknar ofta å har en tvååring som blir lika orolig när jag sover dåligt. Å har väldigt levande drömmar. Sen hjälper det inte att jag som vill sova på mage har ont i brösten :(
Hemma från kk. i livmodern såg dom ett litet tomrum. men det var litet så antingen blir jag tillbakaflyttad eller så är det ett pågående missfall. dom tog blodprov för att kolla hcg-nivån sen ska jag tillbaka på onsdag igen och ta nytt prov för o se om det stiger eller sjunker. Den 18de blir det nytt vul om värdena stigit...
ja. men googlade på vul i vecka 6. om jag nu är en vecka mindre ggn så stämmer mätningen nog. hoppas det iaf. orkar inte med ett till missfall. :(
Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt
ja. men googlade på vul i vecka 6. om jag nu är en vecka mindre ggn så stämmer mätningen nog. hoppas det iaf. orkar inte med ett till missfall. :(
Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?
Jag sovit dåligt och drömt konstigt i 1,5 vecka :/
Hej allesammans! Ny här med bf den 8 maj. Tyckte jag såg något om en fb grupp. Kan man få bli inbjuden? Antar att den inte är synlig för andra :)
Mejlen är weard_me@hotmail.com