• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Mariposas
    Serahjay skrev 2014-09-05 20:34:53 följande:
    Ahvafan. Du oxå? Hoppas verkligen det inte är nåt. Tror inte jag orkar med en gång till. Det är inte lönt att ringa till kk än va? Går in i vecka 6+0 imorgon. Håller oxå tummarna för oss!!!
    Säkert lika bra att avvakta lite. Men sist tog de emot mig redan när jag hade haft lite blödningar till o från knappt en vecka... Tjatade mig till ett vul då o de gav sig till sist...
  • charchar

Hoppar gärna in här. Väntar mitt första barn som är beräknad att komma 10 maj 2015. Har vetat i fem dagar nu och det känns både helt normalt och galet på samma gång. Mådde uruselt under dagarna runt BIM men nu känns illamåendet mer hanterbart. Spännande det här=)

• Serahjay
    charchar skrev 2014-09-06 07:23:14 följande:

Hoppar gärna in här. Väntar mitt första barn som är beräknad att komma 10 maj 2015. Har vetat i fem dagar nu och det känns både helt normalt och galet på samma gång. Mådde uruselt under dagarna runt BIM men nu känns illamåendet mer hanterbart. Spännande det här=)

Välkommen och grattis!
  • SysterM

Hej tjejer!

Mina symptom kommer och går lite, men molvärken är densamma hela tiden. Håller tummarna för alla er som har blödningar! Min förra graviditet fick jag stora mensblödningar 2 gånger och otroligt nog gick allt bra ändå. Håller tummarna för oss alla!

Jag är gärna med i Facebookgruppen : madelene.kallberg@gmail.com

• YztiC
    charchar skrev 2014-09-06 07:23:14 följande:

Grattis! Vill du med i hemliga facebook gruppen Majmammor 2015?=)

• corran
    Serahjay skrev 2014-09-05 19:37:59 följande:

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

Hur går det för dig?
  • Magda 01

Hej
    En fråga
    Om man är gravid ska livmodertappen vara högt upp eller längre ner ?
    Jag har läst att vid mens sitter den högre upp är det någon som vet ?
    Tack för svar :)

• Kissemiss

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

• corran
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

Hugg i magen eller? Ligamenten kan dra och det känns som onda hugg! spec om man gör en hastig rörelse, hostar eller nyser men kan kännas annars också.
  • Ise
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Yes brukar känna så ibland. :/ obehagligt!
Svar på tråden BF MAJ 2015