BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hoppar gärna in här. Väntar mitt första barn som är beräknad att komma 10 maj 2015. Har vetat i fem dagar nu och det känns både helt normalt och galet på samma gång. Mådde uruselt under dagarna runt BIM men nu känns illamåendet mer hanterbart. Spännande det här=)
Hoppar gärna in här. Väntar mitt första barn som är beräknad att komma 10 maj 2015. Har vetat i fem dagar nu och det känns både helt normalt och galet på samma gång. Mådde uruselt under dagarna runt BIM men nu känns illamåendet mer hanterbart. Spännande det här=)
Hej tjejer!
Mina symptom kommer och går lite, men molvärken är densamma hela tiden. Håller tummarna för alla er som har blödningar! Min förra graviditet fick jag stora mensblödningar 2 gånger och otroligt nog gick allt bra ändå. Håller tummarna för oss alla!
Jag är gärna med i Facebookgruppen : madelene.kallberg@gmail.com
Grattis! Vill du med i hemliga facebook gruppen Majmammor 2015?=)
Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!
Hej
En fråga
Om man är gravid ska livmodertappen vara högt upp eller längre ner ?
Jag har läst att vid mens sitter den högre upp är det någon som vet ?
Tack för svar :)
Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!
Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!