• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • corran
    Kissemiss skrev 2014-09-05 14:33:16 följande:
    Tack för svar!

Men det är ju typ 3 veckor och 2 dagar sedan 13 augusti nu ju?
    Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)
  • Kissemiss
    corran skrev 2014-09-05 14:47:01 följande:

Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)

:D

Ska ut och segla imorgon, undrar hur det går när jag behöver kissa typ en gång i timmen! Hehe
  • Troyanen

Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9

corran skrev 2014-09-05 09:58:06 följande:

Troyanen - Hur går det för dig? Visst skulle du på vul idag eller kanske är helt ute och cyklar? 

• corran
    Troyanen skrev 2014-09-05 17:30:43 följande:

Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9

Så skönt att höra!! Då är det säkert ingen fara :) Jaha då va jag väldigt fel ute haha blandar nog ihop dig med nån annan.
  • Troyanen

Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram

corran skrev 2014-09-05 17:36:45 följande:

Så skönt att höra!! Då är det säkert ingen fara :) Jaha då va jag väldigt fel ute haha blandar nog ihop dig med nån annan.

• corran
    Troyanen skrev 2014-09-05 17:42:54 följande:

Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram

Jag tror att det kommer gå bra för dig! :) 
    Jag mår bra, mensvärk, ömma bröstvårtor och halsbränna är det enda jag känner av än så länge! Har fortfarande lite beiga flytningar då och då men är nästan helt säker på att det bara beror på lättblödande tapp/spruket bloskärl :)
    Kram
  • Serahjay

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

• corran
    Serahjay skrev 2014-09-05 19:37:59 följande:

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

Men så länge det är lite blod så är det inte kört! Jag har småblödigt i 1 vecka snart och har mensvärk varje dag till och från! Hoppas på det bästa iaf <3 kram
  • Mariposas
    Serahjay skrev 2014-09-05 19:37:59 följande:

Har inte varit en bra dag här heller. Haft beigefärgade flytningar. Måste ju komma från en blödning nånstans. Även om det inte behöver betyda nåt så tänker man genast på det som vi gick igenom för nån månad sen. Orolig till tusen :(. Får hålla tummarna för oss
  • Serahjay
    Mariposas skrev 2014-09-05 20:05:59 följande:

Har inte varit en bra dag här heller. Haft beigefärgade flytningar. Måste ju komma från en blödning nånstans. Även om det inte behöver betyda nåt så tänker man genast på det som vi gick igenom för nån månad sen. Orolig till tusen :(. Får hålla tummarna för oss

Ahvafan. Du oxå? Hoppas verkligen det inte är nåt. Tror inte jag orkar med en gång till. Det är inte lönt att ringa till kk än va? Går in i vecka 6+0 imorgon. Håller oxå tummarna för oss!!!
Svar på tråden BF MAJ 2015