BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)
Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9
Troyanen - Hur går det för dig? Visst skulle du på vul idag eller kanske är helt ute och cyklar?
Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9
Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram
Så skönt att höra!! Då är det säkert ingen fara :) Jaha då va jag väldigt fel ute haha blandar nog ihop dig med nån annan.
Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram
Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!
Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!
Har inte varit en bra dag här heller. Haft beigefärgade flytningar. Måste ju komma från en blödning nånstans. Även om det inte behöver betyda nåt så tänker man genast på det som vi gick igenom för nån månad sen. Orolig till tusen :(. Får hålla tummarna för oss