• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Rockchaos

Fick ett missfall 6 augusti o plussade igen 10 sep, då ca

2-3 v gravid.

Är nu i ca v.5+1

Självklart nervös över nytt missfall, men försöker njuta

av denna graviditet o hoppas att allt går bra

Har en son på 5 år sen tidigare.

• Jessan

Jag går också med här, var med i en "vi som får första barnet i mars 2011" för några år sedan, och nu är jag beräknad 3/5-15.
    Detta är andra gången i år som jag är gravid, det blev en misslyckad graviditet i våras, så med det i bagaget är jag kanske lite mer orolig än vad jag annars hade varit.

Ska på inskrivning på mvc idag!

• Jessan

Nån som är 35+ och ska göra kub-test? Eller oavsett ålder, nån som ska göra kub-test?

• emmarebecca

Hej hej Rebecca heter jag, plussade igår o har för tillfället BF den 29 maj! Det är mitt andra barn och vi ser så fram emot att följa andra som ska ha barn samtidigt! Jag skulle jätte gärna vilja hänga på i gruppen på Facebook, hur hittar jag den? :)

• emmarebecca
    emmarebecca skrev 2014-09-21 19:20:49 följande:

Hej hej Rebecca heter jag, plussade igår o har för tillfället BF den 29 maj! Det är mitt andra barn och vi ser så fram emot att följa andra som ska ha barn samtidigt! Jag skulle jätte gärna vilja hänga på i gruppen på Facebook, hur hittar jag den? :)

Min mail är slotters@live.se
  • Zorro
    Jessan skrev 2014-09-21 19:13:47 följande:

Nån som är 35+ och ska göra kub-test? Eller oavsett ålder, nån som ska göra kub-test?

Jag ska göra KUB. =) Gjorde det med sonen också.
    Är bara 30, men här där jag bor får alla som vill göra det.
Svar på tråden BF MAJ 2015