• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Lihihi

Hur har dagen varit för dig? :/

Serahjay skrev 2014-09-12 09:58:07 följande:

bah! vad händer med mig?? vaknade 3 inatt och blödde färskt rött blod. har blödit fram tills nu. blodet gick från rött till brunrött. som sista dagarna i mensen. har haft som mensvärk samtidigt. inga klumpar.. inga extrema smärtor. Fortfarande lite ont i magen men blöder inte längre. väntar fortfarande på svar från KK om mina hcgvärden... säkert missfall på g :(

• Serahjay

jag har blödit till och från hela dagen. mått illa och har fortfarande ont i brösten men inte i magen. blött lite småklumpar med.

fick äntligen svar från proverna och min hcghalt hade ökat från 2600 - 3900. men det var inte tillräckligt. men eftersom jag börjar blöda ganska mycket ville dom kolla mig så ska in till KK imorgon och göra vul och ta blodprov.

• NenaShebelle

Jag undrar om det är någon som fått utslag/prickar i samband med graviditeten? Har nämligen fått små hudfärgade prickar (ser ut ungefär som värmeutslag) runt brösten och bak mot ryggen.. Har även ont i magsäcken och haft det de senaste dagarna. Någon som vet vad det kan bero på?

• MammaMia91

Hej hoppar gärna in här, väntar andra barnet, bf 11 maj enligt app, är alltså i vecka 6 (5+4). Första barnet är en flicka som är född i juni 2011.

Såg att det finns en fb grupp, där vill jag gärna vara Med: maria_desaix@hotmail.com

• käärlek

Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?

Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?

• Kissemiss
    käärlek skrev 2014-09-14 18:51:21 följande:

Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?

Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?

Jag har ingen Facebook, tog bort den för två år sedan. Hänger lite mer i den andra "bf MAJ 2015" tråden:)! Kolla in där!
  • käärlek
    Kissemiss skrev 2014-09-14 18:57:53 följande:
    Jag har ingen Facebook, tog bort den för två år sedan. Hänger lite mer i den andra "bf MAJ 2015" tråden:)! Kolla in där!
    Åh, då ska jag kolla den!! Tack! :)
Svar på tråden BF MAJ 2015