BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Är gruppen så hemlig så känns det lite mer ok... PM:ar! :)
Hur har dagen varit för dig? :/
bah! vad händer med mig?? vaknade 3 inatt och blödde färskt rött blod. har blödit fram tills nu. blodet gick från rött till brunrött. som sista dagarna i mensen. har haft som mensvärk samtidigt. inga klumpar.. inga extrema smärtor. Fortfarande lite ont i magen men blöder inte längre. väntar fortfarande på svar från KK om mina hcgvärden... säkert missfall på g :(
Hej Jag skulle oxå vilja vara med i fb gruppen
Zoom_nettan@hotmail.com
jag har blödit till och från hela dagen. mått illa och har fortfarande ont i brösten men inte i magen. blött lite småklumpar med.
fick äntligen svar från proverna och min hcghalt hade ökat från 2600 - 3900. men det var inte tillräckligt. men eftersom jag börjar blöda ganska mycket ville dom kolla mig så ska in till KK imorgon och göra vul och ta blodprov.
Jag undrar om det är någon som fått utslag/prickar i samband med graviditeten? Har nämligen fått små hudfärgade prickar (ser ut ungefär som värmeutslag) runt brösten och bak mot ryggen.. Har även ont i magsäcken och haft det de senaste dagarna. Någon som vet vad det kan bero på?
Hej hoppar gärna in här, väntar andra barnet, bf 11 maj enligt app, är alltså i vecka 6 (5+4). Första barnet är en flicka som är född i juni 2011.
Såg att det finns en fb grupp, där vill jag gärna vara Med: maria_desaix@hotmail.com
Hej, jag väntar mitt första barn till 22 maj. Jag går gärna med i Facebookgruppen. Jannica@outlook.com är min mejladress :)
Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?
Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?
Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?
Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?