Inlägg från: Bell13 |Visa alla inlägg
  • Bell13

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

mandalii skrev 2014-09-25 14:12:29 följande:
    Typiskt : )
    Min sambo vill göra det här blodprovet för att helt utesluta ds och då får man ju också reda på könet. Får se hur det blir, tycker att det är onödiga pengar
  • Bell13
    Sommarsnö skrev 2014-09-25 15:09:13 följande:
    Gud vad mycket sött de har - blev helt såld ju! Men ska vänta till efter KUB. Underbyxor med volanger måste jag bara ha - så sött smile1.gif
    25 % är en bra rabatt tänkte handla för en femhundring och sedan mer när vi gjort rul och vet vilket kön vi har på barnet.

Deras storlekar är små så köp inte det minsta :)
  • Bell13
    Fruhs skrev 2014-09-25 15:51:26 följande:

Åh tack för att du frågar! De gick jätte bra! De va en lugn bebis som låg där! Speciellt om man jämnför med store bror som är idag 1 år och tre månader! Hon sa också att min livmoder låg i bakreväggen, vet någon vad de betyder?

php07F4Pj68089.jpg

Tror det är bra med livmoder i bakvägg. Ligger den i framvägg kan det bli komplikationer.
  • Bell13
    Bell13 skrev 2014-09-25 17:55:55 följande:
    Tror det är bra med livmoder i bakvägg. Ligger den i framvägg kan det bli komplikationer.
    Var för snabb. Läste moderkaka och inte livmoder. Glöm mitt svar ovan :)
  • Bell13
    DiplomatiskaJag skrev 2014-09-25 20:35:10 följande:
    Vad kan det bli för komplikationer med moderkakan i framvägg? Vet du det?

Hade det med sonen och det var aldrig någon som nämnde att det kunde ge komplikationer. Bara att bebisens rörelser kan vara svåra att känna och därför vanligt att man känner rörelserna senare.

Har uppfattat det som att om moderkakan ligger nedanför bebisen däremot så kan det ge komplikationer men det kanske var det du menade?
    Googla föreliggande moderkaka.
  • Bell13
    mandalii skrev 2014-09-25 16:40:27 följande:
    Åh jag kunde inte låta bli, köpte två bodies och två mössor : ) Kanske lite tidigt, men skit samma! Tack för tipset!
    Älskar den affären :) världens gulligaste kläder.
  • Bell13

V 14 idag wieee illamåendet kom tillbaka igår, hoppas det bara är tillfälligt. Tröttheten är olidlig kvällstid och jag somnar runt 21.00 och vaknar supertidigt.

Har börjat längta efter den lilla bebisen

• Bell13
    Phosie skrev 2014-09-25 20:49:49 följande:

Bell13 - Kolla Asos (www.asos.com) De har en hel drös med fina mammakläder och mycket klänningar =)

Tack för tipset :) ska kolla på en gång
  • Bell13
    DiplomatiskaJag skrev 2014-09-26 06:20:14 följande:
    Föreliggande och framvägg är inte samma sak. Men då vet jag at det var föreliggande du menade och inte framvägg :)
    Ber om ursäkt blandade ihop de två. Mitt misstag helt och hållet :(
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)