En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!
Vi fick jättefina siffror idag på kub, PÅ BÅDA BEBISARNA!! Japp, ni läste rätt, de är tv där inne som röjer! De måste ha gömt sig bakom varandra på VUL de jäklarna!
Lite svårt att se då en la sig "på tvären" men man ser två huvuden tätt ihop till vänster på denna bild (om inte fl vänder på den och det händer nästan alltid).
Bell13:
Man kan visst blöda vid svamp, slemhinnorna blir svullna och skörare. Det är ju inte bara i livmodern du har blod;)
Vi har 23 mil till IVfkliniken så vid akuta fall är det inte aktuellt att åka dit.
Här är en bild på våra små tvillingar v 9+1
(dålig maskin)
Vid VUL 6+6 syntes bara ett pyttefoster så det var en glad överraskning:D
Nytt UL om en vecka, längtar men är lika nervös varje gång.
Jag är idag i v 11+1 och har haft en hel del sammandragningar de senaste dagarna. Ngn som känner igen sig? Det känns som att det är lite tidigt. Ska ringa BM idag och se vad hon säger. Ville bara höra om ngn annan varit med om ngt liknande.
En fråga till alla er som gjort och ska göra kub-test och är under 35år har det kostat nått för er? Jag bestämde mig för att göra testet och fick nu reda på att det kostar 1500:- eftersom jag är under 35år
I vissa landsting är de hårda med åldersgränsen. Har du fått kub kostnadsfritt tidigare?
Tyckte det var lite konstigt för jag har aldrig hört någon som betalat!
Ni som gjort tidiga ultraljud, vad har ni fått betala?