En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Vill du veta säkert vad som pågår så åk in till gynakuten.
Styrkekram
Tack för ert stöd söta ni! Vi bestämde oss för att åka in till gynakuten, fick vänta tre långa timmar, men kan säga att det var såååå värt det när vi fick se att vårt mirakel mådde prima! Plutten var nu 3 cm lång och jag är längre gången än jag trott, 9+6. Den lille rörde på sig för fullt och armar och ben var i full rörelse. Så häftigt, mäktigt, obeskrivligt. Nu kan jag andas ut för den här gången.
Tjoho, vecka 12 idag :) Första morgonen utan illamående, hoppas det håller i sig!
Hur många här har tänkt ta reda på kön? :)
Bell13: Är det erat första barn? Jag har en dotter innan så skulle ju vara skoj med en pojke förstås :) Men jag tror det blir en flicka igen, magkänslan säger det :)
På väg till akuten nu.. Bättre att kolla en gång för mkt än för lite..
Någon som vet hur man ska handskas med Försäkringskassan? Har ringt dem TRE gånger och bett att få prata med en handläggare som har hand om frågor för egenföretagare och ingen av dessa gånger har någon ringt upp, trots att de skrivit upp mitt ärende så att någon från den avdelningen ska ringa upp. Får panik snart; måste meddela jobbet jag är tjänstledig från hur jag ska göra framöver och ingen kan svara på mina frågor! Det har inget att göra med deras tillfälliga driftstopp för detta var i förra veckan och även tidigare än så.
Har precis varit på ul för kub. Fick 1/13000 och med tanke på att jag är 40 år gammal är det ett fantastiskt resultat.
Jag är jätteglad och lättad.