En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
V 18+5 och morgonmage innan frukost. Det är skillnad på magen på morgon ock kväll :)
V 18+5 och morgonmage innan frukost. Det är skillnad på magen på morgon ock kväll :)
Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke
Igår kände jag en av bebisarna sparka från utsidan, lycka!!! Det var svårare än vanligt att somna om efter det kan jag säga. Vecka 20 också så snart halvvägs, oj vad tiden ändå gått fort!
Bm-besök imorn och sen UL på torsdag nästa vecka. Förstår alla som längtar till RUL, det är en viktig milstolpe!
Alla ni som vet hur er moderkaka ligger? Hur har ni fått reda på det innan RUL? Jag har inte aning om vad jag har.....
Hej allihopa, grattis till lyckade rul! Vi har vårat på måndag och är till skillnad från er inte alls så exalterad. Känns otroligt läskigt bara. Vill att allt ska vara bra med den lille. Om allt ser bra ut ska jag fira med att köpa första plagget.
Godmorgon Tjejer!
Igår var vi på ultraljud! Allt såg fint fint ut och där inne fanns en VILD pojke!
Oj va han inte lät barnmorskan göra sitt jobb. Vi har en till grabb hemma på 1,1/2
Det lär nog bli KAOS hahaha!
Idag går jag in i Vecka 20 :) KUL nu är vi halvvägs i allafall!
En liten fråga. Tänkte berätta för chefen idag. vet bara inte hur ja ska göra de. (Har en ny chef och ja kom tillbaka från mamma ledigheten för 4 månader sedan)