En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Fick se ett väldigt piggt litet hjärta på vul idag 16 mm. Är i v 9 (8+2). Underbart att få se att det faktiskt är något där och så häftigt att se hjärtat slå så Tydligt och snabbt <3
Fick se ett väldigt piggt litet hjärta på vul idag 16 mm. Är i v 9 (8+2). Underbart att få se att det faktiskt är något där och så häftigt att se hjärtat slå så Tydligt och snabbt <3
Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)
Jag var hos barnmorskan på inskrivning idag, så glad för hon var verkligen hur gullig och rar som helst. Nu har vi bokat in kub i oktober och ett UL om cirka 1,5 vecka för att lindra min oro, som hon tog på största allvar. (Är i vecka 8 nu)
Min förlossning tog 62 timmar. Det var helt sjut jobbigt men min största skräck var kejsarsnitt eller sugklocka. Jag klarade mig på håret från det och det är jag så glad För! Dessutom längtar jag efter nästa förlossning! Det är magiskt att föda barn! Skulle aldrig vilja byta ut det mot ett snitt om det inte är absolut nödvändigt!
Har haft hemsk huvudvärk sedan igår morse. Nån mer dom har eller haft huvudvärk som inte vill ge med sig? Hela dagen har varit hemsk har varit ledsen och gråtit och vet inte varför tårarna har runnit säkert 10 ggr idag.
Går in i v 11 idag. Känns som den magiska gränsen v 12 börjar att närma sig. Inskrivning på måndag också och inplanering av kub :)
1 tablett apotekets gravid innehåller samma mängd folsyra som 1 tablett av apotekets rena folsyra..så folsyran är detsamma.. De övriga vitaminerna borde väl knappas skada?
Är ute efter lite varmare mammabyxor till i vinter. Har tittat lite på nätet och alla ser ju så extremt fula ut med dessa resårband runt magen. Är det någon här som hittat fina mammabyxor någonstans? Tights har jag redan - jag är som sagt ute efter varma byxor (typ jeans eller liknande) som man kan ha när det är kallt ute.