En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag förstår absolut ditt val. Men jag förstår inte hur du menar med att du kunde känna på dig att bebisen inte mådde bra redan i vecka max 13? Då känner man ju inte så mycket, jag menar vad var det du kände?
Jag förstår absolut ditt val. Men jag förstår inte hur du menar med att du kunde känna på dig att bebisen inte mådde bra redan i vecka max 13? Då känner man ju inte så mycket, jag menar vad var det du kände?
Jag hade en ofostrig graviditet förra hösten och jag kände att någit inte stämde men avfärdade det. Jag borde ha litat på min magkänsla.
99 % säker på att jag igårkväll kände skatten i magen! En ljuvlig känsla, och väldigt tidigt då jag på torsdag går in i vecka 14! Någon mer som tror sig ha känt något inifrån? :)
Hur tänker ni angående att ta influensavaccin nu när förkylningstider kryper sig på? Som gravid är man ju i en riskgrupp vad jag förstår och såg på Nyhetsmorgon för några dagar sedan där en läkare föreslog vaccinering av gravida efter vecka 16. Tänker ni vaccinera er?
Jisses så nervös jag är just nu. Imorgon 8.30 är det dags för ul igen. Jag hoppas så innerligt att vår lilla bebis mår bra och utvecklats som den ska!
Håll tummar och tår för oss imorgon alla blivande april- mammor <3
Så mysigt! Vilken v är du i? Vi ska på ul om 1v!! Längtar så men samtidigt nervös att det inte ska vara något liv där!!
Oki mys:)
Ja jag har varit på ett och då såg dem hjärtat! Men känner mig inte så gravid, därför man nojar att de ska ha dött!
Jag o min bm är lite oense, men jag säger att jag är i v 12 ( 11+2) kommer vara 12+3 när vi gör UL! Om allt ser bra ut måste ja berätta för alla på jobb då det börjar bli ohållbart;)
Men helt klart super nervös!!
Vi hoppas på det;)
Ja är super svullen, ingen liten bebismage utan mer rejäl kula haha, fått sätta gummiband på arbetskläderna då ja inte kan be om större kläder utan att förklara;P men tror de är svullna tarmar ( har haft sååå ont i magen denna grav precis som med sonen)
Sj då? Syns ju mer denna gång då de är nr 2!
Ska bli skönt att kunna berätta för att få mer förståelse till min sjukskrivning och varför jag inte vill göra lika mycket längre. Tror nog några anar så kommer nog inte bli super överraskade! Ska även berätta för sonen då, han tjatar om bebis varje dag så hoppas hann blir glad!
Naw lilla gumman, de är klart, hur gammal är hon? Kanske släpper när hon ser magen växa, känna o höra bebisen!!