Bf Maj 2015
Slänger in en liten bild :)
Slänger in en liten bild :)
Åh nu trillar bebisarna ut! :D grattis till er som fått!
Min lille klimp kämpar för fullt just nu. Han akutopererades igår på morgonen och det visade sig att cystan hade roterat runt sin egna stjälk och sen brustit. Så det var inte konstigt att han hade så ont!! :(
Nu ligger han under ständig uppsikt i en sal med mycket smärtlindring. Han har ännu inte vaknat upp pga all smärtlindring. Det känns tufft men läkarna är positiva. Så jag försöker suga åt mig av deras optimism barn det känns svårt.
Barnkalas på lekland avklarat idag med äldsta barnet. Smidigt att ha det så o inte hemma i detta gravida tillstånd, men trött blev jag ändå. Har vilat en stund i soffan nu o ska hjälpa till med middagen. Hur mår ni alla idag?
BF idag och bebis är 2 veckor och 1 dag!
Nu börjar det mola i min magen igen och ryggen! Det har hållit i sig i 2 timmar nu, så nu hoppas jag att det inte är falskt alarm igen! Det här är tredje gången jag tror att det är på gång. Jag fick plötsligt panik här hemma och började tvätta, städa och fixa för bebben. Den känslan hade jag inte de andra gångerna detta hände.
Lämnat dottern hos farmor och farfar. Middag med partnern. Ligger och vilar. Imorgon har vi sovmorgon och sedan är det dags för snitt. Känns helt overkligt att veta, vid den här tiden i morgon är vi tvåbarnsfamilj...
Det låter som att det börjar hända saker för de flesta nu!
Själv har jag haft värkar och sammandragningar varje dag sen I onsdags. Idag va jag hos en kompis och fick sån stark värk att jag blev svettig och fick sätta mig ner. Har nu också väääldigt smärtsamma värkar..hoppas att de inte avtar!!