Bf Maj 2015
Har hört att det kan knäppa i magen ibland från barnens leder. Alltså precis som när man själv knakar med fingrarna. :) Har själv aldrig hört det!
Har hört att det kan knäppa i magen ibland från barnens leder. Alltså precis som när man själv knakar med fingrarna. :) Har själv aldrig hört det!
Hur lång tid efter att eran slempropp gått började förlossningen? :)
Vakna med mensvärk och märkte att slemproppen gick. 1.5h senare började värkarna:)
Har den släppt? :)
Men det är ju alltid ngt med tryck neråt o värkar!
Det som var så läskigt var att jag satt helt stilla och jag kände inga rörelser från lillen precis då heller. Det bara kom ett konstigt ljud som längst ner i magen.
Men du har nog rätt, lillen har det nog bra:)
Nästa gång det knäpper får vi hoppas att det är vattnet som går:)
Bf +7 kom lillsessan, 3150g och 49cm lång
Är imponerad att min kropp ville starta fl av sig själv denna gång, hade verkligen ställt in mig på att bli igångsatt i nästa vecka.
Det blev en majbebis och det är super, maj är en riktigt härlig månad
GRATTIS till alla som fått
och All pepp till er som väntar på att få träffa era små
Hej tjejer Igår 23.07 kom våran lilla flicka 2990g och 47cm lång. Hade fruktansvärt ont vid 6cm öppen så valde edan o sen vid 8cm fick jag lite till, de sista tog lite längre tid så de klippte lite på ena sidan o sen va hon ute tillslut. Började med igångsättningen på onsdag eftermiddag o på ett dygn öppnade jag mig 3-4cm o sen tog de hål på hinnorna vid ca 16-16-30 o sen va hon ute 23.07.
Det låter som att det börjar hända saker för de flesta nu!
Själv har jag haft värkar och sammandragningar varje dag sen I onsdags. Idag va jag hos en kompis och fick sån stark värk att jag blev svettig och fick sätta mig ner. Har nu också väääldigt smärtsamma värkar..hoppas att de inte avtar!!
Låter verkligen som att något är pågång. Är värkarna regelbundna?
BF+13 och fortfarande ingen bebis.. Oregelbundna värkar sedan 6 dygn tillbaka, men inget kvitto på att det går framåt.. Känns helt overkligt :(