IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Håller med dig. Det var det värsta jag varit med om också... Vill ALDRIG göra om det igen. Hoppas slippa! Ta hand om dig nu. Kram
Håller med dig. Det var det värsta jag varit med om också... Vill ALDRIG göra om det igen. Hoppas slippa! Ta hand om dig nu. Kram
Oh.. tack för svaret! Jag är så orolig för att det inte ska hända något så jag vill absolut inte ta för lite, men kanske inte bra att ta för mycket heller. Det är ju bara 1 gång så det är la lugnt. =)Stackare! Låter hemskt. Skönt att det är över. Grattis till 13 ägg!
Åh herregud! Din stackare! Jag blev, precis som din rumskompis, trött och "full". Men sen, jäklar vad ont jag hade hela eftermiddagen och kvällen. Trodde jag skulle dö och min man fick ringa akuten. Fick du inte med din nån smärtlindring hem? Jag fick citodon, som i och för sig inte hjälpte men bättre än inget.
Hoppas du slipper värken efter nu!
Sitter och väntar på att kliniken ska ringa och berätta hur många ägg som blivit befruktade, håller på att gå under av nervositet!
Fick 'bara' 4 befruktade...hade förväntat mig mer så är lite besviken nu :(
Usch stackare! Hoppas det lägger sig snabbt!
Men.grattis till så många ägg :)
KRAM på er tjejer!
Tack precis så har jag fattat det och fått det förklarat från min läkare haha men ändå sitter man här framför mobilen som en yr höna och bara oroar sig hela tiden :( så fruktansvärt jobbigt ! Men bara för att det blir befruktat utanför och sedan förs in betyder det ju inte att det blir en graviditet av det ?:/ åh jag blir tokig på mina egna frågor , sorry :(
Trots gårdagens jävliga äggplock och mycket värk i magen resten av dagen /kvällen, så kan jag ändå säga att jag mår förvånansvärt bra idag. Såklart att jag är lite svullen och jag skulle inte hoppa hopprep direkt, men det är ju fantastiskt hur kroppen kan återhämta sig över en natt!
Nu är äggplocket avklarat, nästa vecka får vi besked om hur många blacosyter det blev!