IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Okej, vad skönt att det funkar bättre. Hoppas det fortsätter så. Kan inte så mkt om pcos, är det något som kan mildare med tiden?
Okej, vad skönt att det funkar bättre. Hoppas det fortsätter så. Kan inte så mkt om pcos, är det något som kan mildare med tiden?
Nu har vi vart på akkis, har väldigt förstorade äggstockar, men som tur är ingen vätska i buken. Tog prover också, men ska börja med lutinus 3 ggr per dag för att lindra..
Sen fick vi ett jävligt tråkigt besked att av 8 befruktade klarade sig ingen till dag 5 så det blir en ny vända i januari. Känns bara så tungt just nu.. Dom i labbet hade inte sett nån avvikelse heller så de vet inte varför det blev så. Har ändå gått bra första två gångerna. :(
Ok, Ladies, januari-tråden skapad: sök efter "Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!" Jag är inte jättehaj på FL men jag gör så gott jag kan...
Nu finns den lilla därinne. Testdag på julafton :)
Nu har jag riktig mens. Så trist! Skönt att jag fick veta att vi får ännu ett gratisförsök. Finns det någon januaritråd som vi ska börja hänga i? Ska jag trots mens ändå vänta med att ringa tills testdagens nästa fredag?
Är i chock nu!! Tjuvtesta i morse, har testdag på onsdag egentligen. Å det var två streck på stickan det ena va ju inte lika skarpt men ändå väl synligt!! Hoppas det går vägen hela tiden nu å att den vill bo kvar!!
Alltså herregud! Har ju haft rosa/bruna flytningar i 4 dagar nu och ibland pyttelite blod, testade idag med clearblue mest för att verkligen bekräfta att det var kört och får ETT STORT PLUS! Alltså va? Är helt skakis nu, herregud!!
Tyvärr blev lyckan kortvarig för min del och det blev missfall :( känns tungt. Det enda 'positiva' är att nu vet jag iallafall att jag kan bli gravid.
Det blir nya tag i Januari, FET med Blastocyst.
I dag är jag på RD 9 och det är 13 dagar sen ovitrellen (den höll inte i sig såhär länge förra gången.) Graviditets testet visar ett svagt plus men det syns. Ååh vet inte vad jag ska tro
Tog även en test inte visar starkare. Så här se det ut, idag ser det ut såhär
Känns helt overkligt