• Sjöblomman

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Första jobbdagen idag sen förra måndagen... Kändes skönt att ställa klockan och gå upp. Att ha fokus på nåt annat. Med 25 barn i klassen hinner man inte med att tänka på ägget.

Det enda som känns är lite lätt illamående, antar att de kommer från de otrevliga tabletterna som jag kör upp 3 gånger om dan... Gillar det inte!

• Sjöblomman
    Linda8110 skrev 2014-11-17 15:28:02 följande:
    Blev de aldrig befruktade?
    Jo, men fortsatte inte att dela sig antar jag. I fredags när det var ET så var det fyra som de skulle vänta ut och förhoppningsvis frysa.
  • Sjöblomman

Ah, sorry, skrev ägg i farten.

Vi skulle få brev, men jag kunde inte vänta. Så jag ringde. Blev så ledsen.

• Sjöblomman
    Pommac1 skrev 2014-11-17 21:45:05 följande:

Nu har jag tagit ägglossningssprutan. Kliniken ringde idag och sa att det var dags för äggplock på onsdag och att jag skulle ta sprutan ikväll. :) grymt spännande nu! Har inte så många ägg men jag hoppas det blir bra ändå.

Heja!!
  • Sjöblomman

Jag mår illa på eftermiddagar och kvällar. Har halsbränna och är sjukt trött.

Kan man ha gravsymptom så här tidigt eller är det bara på grund av lutinus och stoppas upp titt som tätt?

• Sjöblomman
    Ssa skrev 2014-11-21 20:19:41 följande:

.... Fattar inte varför så många frågetecken kommer efter mina meddelande

Appen fixar inte emoji.

Grattis alla ruvare!

Angående förstoppningen... Jag åt ägg och drack sen en kaffe. Det satte fart på det hemskt stopet!
  • Sjöblomman
    dumdummast skrev 2014-11-22 05:16:39 följande:

Har inte varit så aktiv hör sen vi fick avbryta vårt första försök.

Men nu är det dags igen. Jag som trodde det var tvungen att gå minst en mens emellan. Men icket det. Nu startar vi upp på söndag igen smile1.gif

Kul! Välkommen tillbaka till kampen!
  • Sjöblomman

Usch vad jag känner mig negativ nu. Känns som att mensen kommer när som helst.

Angående lutinus, testa att huka lite mer och lirka. Det funkar för mig. Mina fingrar är kortare är pinnen så jag tänker att den kommer längre med pinnen.

• Sjöblomman
    Linda8110 skrev 2014-11-23 15:55:29 följande:
    Har graviditetssymptomen avtagit?
    Mår illa titt som tätt. Har mensvärk, sen RD2. Men det börjar kännas i benen, vilket brukar vara ett säkert tecken på att mensen kommer.

Har sjukt ont i huvudet också, både igår och idag. Det är också ett negativt tecken.

Har inte testat och tänker inte göra det förrän tidigast fredag.
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa