-
Tack! Ja, jag vet... Och läkaren tjatade om det, så egentligen ska man inte känna efter. Men det är svårt.Linda8110 skrev 2014-11-23 16:30:07 följande:Men å andra sidan är det även graviditetstecken :) Men jag vet, man känner sin kropp bäst själv. Man behöver lite nya symptom som man inte är van vid för att man ska tro på det. Jag håller såklart tummen för dig ändå! Jag blev så förvånad för jag började ju blöda redan på RD 11. Hade förväntat mig att jag skulle gå längre och få ta ett test. Hoppas du är mensfri så du kan testa på fredag!
-
RD 11: Huvudvärk, illamående, sansöst trött och mensvärk i benen... Vågar inte hoppas. Känns som mens typ hela tiden och blir överlycklig varje gång jag kollar på toa och det inte är blod.
De här dagarna är de värsta! -
Lycka till!! Det kommer att gå bra, se till att äta värktabletter när det börjar göra ont. Du ska inte ha ont när du inte behöver.EmyJ skrev 2014-11-26 02:59:39 följande:
Sova? Glömt det... Klockan ringer om tre timmar och jag har inte sovit en blund.. Är nervös inför äggplocket och det spänner rejält i magen. Om det känns så här innan äggplock är jag glad över att dom har beslutat om totalfrys..detta måste ju fortfarande klassas som mild överstimulering, vill inte veta hur det känns när man måste in på sjukhus :/ Fy..
-
Lycka till!! Det kommer att gå bra, se till att äta värktabletter när det börjar göra ont. Du ska inte ha ont när du inte behöver.EmyJ skrev 2014-11-26 02:59:39 följande:
Sova? Glömt det... Klockan ringer om tre timmar och jag har inte sovit en blund.. Är nervös inför äggplocket och det spänner rejält i magen. Om det känns så här innan äggplock är jag glad över att dom har beslutat om totalfrys..detta måste ju fortfarande klassas som mild överstimulering, vill inte veta hur det känns när man måste in på sjukhus :/ Fy..
-
Sen jag började med Lutinus har jag varit tvungen att använda binda hela tiden, det rinner ut så mycket. Usch! Hur som helst, på nätterna har jag ibland sovit utan för att "lufta" och har då en handduk i sängen ifall det skulle rinna ut då.
Imorse när jag vaknade så kändes det som om jag hade världens mens, ni vet hur det känns när man vaknar med det, och jag började nästan gråta. För det känns som att det är avgjörande idag och imorn (de dagar då jag skulle fått mens i ordinarie cykel). Tog mig upp efter en stund och gick in på toa, men inget blod! Yippi! Jag blev så glad att jag började gråta av den anledningen istället.
Sen när jag var på väg till jobbet, superdimmigt, så var det två små barn som sprang för att hinna med bussen som redan stod vid hållplatsen. Bussen var på väg att köra iväg men fick syn på barnen i sista stund och stannade. Så var vi där igen, började gråta för att jag blev så glad över att de hann med. Herregud, vad man påverkas av alla hormoner! -
Åh herregud! Din stackare! Jag blev, precis som din rumskompis, trött och "full". Men sen, jäklar vad ont jag hade hela eftermiddagen och kvällen. Trodde jag skulle dö och min man fick ringa akuten. Fick du inte med din nån smärtlindring hem? Jag fick citodon, som i och för sig inte hjälpte men bättre än inget.EmyJ skrev 2014-11-26 09:19:04 följande:
Fyfan!! Det var det värsta jag har varit med om! Inte blev jag lullig av morfinet heller... Kändes som knivar i magen och på höger sida låg äggstocken så långt bort så hon fick avbryta innan hon hade punkterat alla blåsor för jag låg och skrek typ... Jag är smärttålig men det här var verkligen det värsta jag varit med om... 13 ägg fick dom iaf ut..
Hoppas du slipper värken efter nu! -
Åh nej! Jäkla skit! Hur har du känt dagarna innan?LadyMaria skrev 2014-11-26 19:01:05 följande:
Ruvardag 12:
Nu är det ett faktum, det har inte fungerat den här gången heller.... Började blöda så smått idag och testerna visar minus.
Är så ledsen och frustrerad :(
-
Har du testat? KRAMFlygekorre skrev 2014-11-26 19:27:11 följande:
Blod här med... Ljusrosa/brunt mitt på dagen, blöder inget nu och har ingen värk men känns helkört... Gråter och gråter, vet inte hur jag ska orka ladda om....
-
Ja, jag har varit väldigt törstig sen i lördags. Trodde det berodde på vad jag åt men det har inte gått över.Pommac1 skrev 2014-11-26 19:41:09 följande:
Fler ruvare som är törstiga??? Sedan igår på dag 4 och idag har jag varit torr i munnen och har druckit lite extra. Har varit tvungen att gå å dricka på jobbet lite då och då. Har aldrig behövt det förr. Kan det vara biverkning av Lutinus?
-
RD 12Pommac1 skrev 2014-11-26 20:33:24 följande:Jag funderade också på kosten ett tag men kom fram till att det inte kan vara det då det fortsätter. Dricker inte onormalt mycket men har aldrig varit så att jag känt att jag måste dricka mitt i jobbet tidigare. Vilken dag är du på idag?