• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Linda8110
    Cegesi skrev 2014-12-07 09:44:53 följande:
    Mysigt. Blir ju intressant. Har drömt jättemycket i natt och vaknat en gång. Vet inte om det beror på det men jag brukar nästan aldrig komma ihåg mina drömmar eller vakna på natten. :)
    Jag drömde sjukt mycket under denna process. Vaknade alltid helt slut för det kändes som om jag arbetat hela natten pga drömmarna.
  • samira84

Är i chock nu!! Tjuvtesta i morse, har testdag på onsdag egentligen. Å det var två streck på stickan det ena va ju inte lika skarpt men ändå väl synligt!! Hoppas det går vägen hela tiden nu å att den vill bo kvar!!

• Tiana
    samira84 skrev 2014-12-07 10:19:11 följande:

Är i chock nu!! Tjuvtesta i morse, har testdag på onsdag egentligen. Å det var två streck på stickan det ena va ju inte lika skarpt men ändå väl synligt!! Hoppas det går vägen hela tiden nu å att den vill bo kvar!!

Underbart! Grattis!
  • Kakan1976

Åh vad härligt! Grattis!
  • Cegesi

Woop woop! Det hoppas jag också. Grattis!!
    Linda8110 skrev 2014-12-07 09:49:22 följande:
    Jag drömde sjukt mycket under denna process. Vaknade alltid helt slut för det kändes som om jag arbetat hela natten pga drömmarna.
    Jag är ju trött som det är redan så det hoppas jag att jag slipper. Idag vaknade jag ca 1h tidigare än vanligt och kände mig ganska pigg. Kan ju bli intressant med drömmarna för det jag drömde i natt var ju ganska trevligt. Mycket om familjen och bästa vännen. :)
  • Tgj

Grattis:))) Va spännande, känner du nått?
  • Linda8110

Gud! Grattis!!!
  • Heystella

Grattis Samira84!!!! :) hade du några symptom innan?
  • samira84

Tack så mycket allihopa! det som känns / märks hittills är humörsvängningar from hell, illamående kan äta allt emellanåt till att helt inte vilja äta.nått illamående av allt, mensvärk, ömma bröst men vet ju inte om det är lunitusens biverkningar allt det där. Vill bara sluta med den! Är på ruvdag 13 å kom på det att vid äggplock sa de att testdage va den 8/12 sen vid återinsättningen stod det på pappret att det va den 10/12 så är väll bäst att vänta tills onsdag innan jag testar igen!

• Heystella

Fick pyttelite rosa på lutinuspinnen nyss, har dock ingen mensvärk eller andra känningar som tyder på mens så hoppas verkligen att den håller sig borta men blev sjukt nervös, kommer knappt våga gå på toaletten nu...

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa