• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Beyda

Heystella och Samira84 grattis till plus! Hoppas ni mår bra själv så ska jag göra test 22/12 vet inte gjorde ni samma dag ni skulle testa det är så jobbigt att vänta tycker jag

• dumdummast
    Beyda skrev 2014-12-10 22:08:20 följande:

Heystella och Samira84 grattis till plus! Hoppas ni mår bra själv så ska jag göra test 22/12 vet inte gjorde ni samma dag ni skulle testa det är så jobbigt att vänta tycker jag

Jag har testdag 24/12 men har redan bestämt att första testdagen får blir redan på tisdag sen någon under helgen. Jag kommer aldrig kunna vänta till 24
  • EmyJ
    Heystella skrev 2014-12-10 11:45:27 följande:

Alltså herregud! Har ju haft rosa/bruna flytningar i 4 dagar nu och ibland pyttelite blod, testade idag med clearblue mest för att verkligen bekräfta att det var kört och får ETT STORT PLUS! Alltså va? Är helt skakis nu, herregud!!

Grattis!! :)
  • Linda8110

Och där kom mensen... Börjar bli seriöst trött på denna besvikelse. Bryt ihop och kom igen...

• Kakan1976
    Linda8110 skrev 2014-12-11 07:07:55 följande:

Och där kom mensen... Börjar bli seriöst trött på denna besvikelse. Bryt ihop och kom igen...

Åh nej! Lider med dig.

Stor kram
  • Kakan1976

Fast du. Du är på RD 7 va? Blöder det mycket? Är det inte tidigt för mens? Jag fick en liten rosa flytning RD 8 sist och det visade sig vara en nidblödning. Kan det inte vara det?
  • Bellisa

Kram! Det är så tröstlöst varenda gång...
  • Pluppen13

Jobiggt för dig Linda 8110. Men det är bara att kämpa er upp igen!

Har varit lite distanserad under hela min behandling. Var ganska utslagen under sprutprocessen och efter äggplocket. Hade insättning 26/11 och hade testdag idag, men har haft blödningar i tre dagar så jag var inte förvånad när testet var negativt. Så nu är det väldigt ledsna känslor här hemma men vi försöker vara glada över att i alla fall h färdiga embryon i frysen till nästa försök. Så nu laddar vi om till nytt försök 2015 istället!

Ta hand om er alla där ute!

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa