Det är nått fel på mitt barn.
Ja, i stort sett. Har försökt utesluta och testa sedan han var 7 veckor gammal. Får ändå inte ihop det. Själv fått järnvärde på botten och vitaminbister nu. Tar tabletter men det hjälper inte tillräckligt. Vet om att jag ska undvika äpple, banan, citrus... Och sen reagerade han när jag käkade färdigköttbullar och pasta... Men han reagerar bara på vissa sorters smörgåsar. Därtill blir han grinig och gasig direkt här han fått majskrokar, men inte när han fått rån.. För matdagbok men får ändå inte ihop det.
Om du inte får någon annan avlastning, så är det väl dags att söka förskola så att sonen kan börja vid exakt 12 mån. Då kan du börja jobba alt söka nytt jobb.
Nej. Och det lilla hon sa var så basic så det var ingenting jag hade nytta av.
Redan sökt förskola. 6 mån innan han ska börja får man söka och jag sökte samma dag det var möjligt.... Men det är ju iaf 4½ månad kvar dit. Själv är jag sjukskriven till juli 2016 så ser fram emot att bara kunna vara hemma dom timmarna faktiskt.
Hur mycket hjälp för du av exet då? Mer nu?
Nja, Han är som förut här på helgerna. Men det känns som han fattar att jag behöver viss egentid nu så han har tagit iväg ungarna för att handla och fika på stan och sådär nu ett par gånger. Vi har väl hittat tillbaka till varandra lite bättre nu, även om det är skört fortfarande.