• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

efg skrev 2015-03-12 16:18:35 följande:

Jag känner mig lite lika, börjar bli himla less på det här nu. Kan man inte bara beställa en graviditet, måste man kämpa såhär?!?!

Ang ägglossning så har ja lärt mig att man i första hand ska ta testet mellan 10-20 men jag har själv börjat ta andra tider också. Vilken cd är du på? Mina äl tester har ju varig helt bananas, upp o ner upp o ner hela tiden och tillslut blev de positivt dag 23-24. (Kompletterade med temp den här gången som även den indikerar på äl då).

Anna: åh neeej va tråkigt! Fy vad ledsen jag blir för er skull! Jag hoppas allt ja kan för att de fem procenten ska vinna! <3 kram!

Jag menar det! Trodde aldrig jag skulle behöva "kämpa" så med att bli gravid då sonen blev till ganska på en gång..

Jag vet inte alls vad jag ska tro om min äl längre.. Har ju som sagt köpt de känsligare ältesten från cb. Har fortfarande aldrig fått en gubbe eller en blinkande gubbe... Får bara ringar.. Så har det varit varje gång jag har testat.. Men när jag sedan matar ut Stickan då ser man ett teststreck bredvid kontrollstrecket.. Och imorse var strecken lika starka men ändå ingen gubbe..
  • Mee
    efg skrev 2015-03-18 09:12:30 följande:

Jag är gravid! Här är mina test från igår och idag: ska ta ett digitalt i helgen!

Åh grattis efg! :D
  • Mee
    Anna Hbg skrev 2015-03-18 17:42:22 följande:

Nu kom det en klump också så antar att det är rätt så kört :(

Åh nej Anna! :( så ledsen för er skull! :(
  • Mee
    Anna Hbg skrev 2015-03-23 12:31:24 följande:

Såg ett litet embryo med tickande hjärta och trodde att är i v.6+1.

Är lite försiktigt optimistisk just nu då vi såg ett hjärta i förra graviditeten som slog också men en vecka senare var bebisen död :(

Ska till bm imorgon och ska försöka tjataa till mig ett nytt vul om typ 2 veckor igen.

Vad skönt :) förstår att du är försiktig men det går nog bra ska du se :)
  • Mee

Hej tjejer!

Hoppas era graviditeter går bra :)

Själv blev det ingen bebis för mig 2015 då mensen behagade dyka upp igår 4 dagar sen..

Lycka till med graviditeterna! Jag får se om jag hänger kvar i tråden, men alla kanske redan har lämnat då den har varit så tyst på sistone..

• Mee

Vad roligt efg! Förstår att det kan bli svårt att hålla sig ifrån att berätta då symptomen är så starka. :)

Ja mycket tråkigt, hade BIM i lördags och mensen kom igår.. Känns så jävla skit!

Använder äl test. Nu när jag använde det så visade det teststreck i nästan 2 veckor utan glad gubbe. Så vet inte vad det är för fel.. :( känner mig bara så otroligt ledsen och misslyckad då det har tagit så lång tid att bli gravid. Har försökt i snart 1 år och det tar sig inte. Och ingen hjälp kan jag få heller då jag har ett barn sedan tidigare och ett missfall i bagaget. Känns bara så hopplöst! :( Mailade dock min bm på mvc och bad om hjälp. Får se hur hon kan hjälpa mig om hon kan.

Förlåt för en massa negativt! :(

• Mee

Jag skickade ett desperat mail till min bm på mvc och har nu fått svar att hon kan sätta upp mig på väntelista hos en gynekolog. Dock blir det inte fören i maj/juni någon gång. Sedan ska jag på drop-in efter påsk och kolla sköldkörteln med blodprov. Får helt enkelt vänta och se..

Tack för uppmuntrande svar efg! <3

• Mee

Åh vad tråkigt Anna! Håller tummarna att det inte är någon fara men jag förstår orolighetskänslorna dina! Styrkekramar <3

• Mee

Riktigt fina ringar Anna! Hoppas verkligen ni får ett fint bröllop och en fin dag :)

Åh vad roligt efg! :D Det går nog bra! Gör det på något roligt sätt om du är nervös för att säga det :) När vi berättade för våra föräldrar att vi skulle få barn så gav vi de en body i julklapp ^^

Själv fortsätter jag med äl här bara, inget plus än :( Enligt app har jag äl i helgen och då jobbar jag natt.. Så hinner inte få till det då.. Men vi har kört på ganska friskt hela veckan och så får vi köra på mer nästa vecka.. Så har väl BIM i början av maj.. Lång och seg väntan. :/

• Mee

Vi har fått till det 6 av 7 dagar nu i veckan så hoppas verkligen det tar sig! Fick till det igår också när han hämtade mig, sonen var hos farmor och lillebror jobbade! :P Ska se om jag orkar imorgon också och mer i veckan..! :P

Åh så fint Anna! :D :D Hoppas dagen var perfekt!! :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober