• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Jag tror inte du behöver oroa dig för något efg! Tror att allt kommer se jättebra ut :)

• Mee

Åh vad ledsen jag blir för er skull! :( Vill inte tro att det är sant! Tänker på er i massor Anna! <3

• Mee

Är det sant?! :D Åh vad glad jag blir för er skull! :D

• Mee

Hur gick det på kubet idag efg? Var du tvungen att gå själv eller fick din sambo ledigt? :)

• Mee

Jag vet att jag ligger en massa veckor efter er men måste ändå kolla. Kände/känner ni er uppsvälld i magen?

Det gör jag nämligen och jag kan inte komma ihåg att jag kände så sist jag var gravid.. Går ju "bara" in i vecka 7 imorgon och det är jobbigt att ha byxorna knäppta.

Hur blev det med bf listan förresten? :)

• Mee

Skönt då är det inte bara jag som känner mig svullen. Hade helt totalt glömt bort att det var så här det kändes :)

Åh vilka fina bilder anna! :D En riktig bebisbula ^^

Det tror jag nog att bebben gör :)

Kommer dröja länge innan det syns på mig att jag är gravid. Har fortfarande kvar magen från sonen plus extra fett :P hehe

Måste bara fråga hur äter ni nu när ni är gravid?

Jag har tänkt att jag ska ändra min diet radikalt och minska på kroppsfettet för att inte gå upp alldeles för mycket. Jag hoppas ni förstod att jag inte ska gå på diet och ha som mål att gå ner i vikt. Utan jag tror det är något jag måste göra för mig och bebbens skull för att det inte ska resultera i någon gravdiabetes eller liknande. :/ Har dessvärre ett BMI på 30, 73 kg till mina 155 cm. :(

• Mee

Jag äter inte som tur inte så mycket skräpmat såsom pizza och hamburgare men min stooora last är choklad, chips och dricka. Har inte druckit läsk sedan jag plussade och ska dra ner på chips härnäst. :)

Hehe jag kan tänka mig att du har blivit lite av en expert med din fina viktnedgång :D Vad duktig du har varit som har lyckats gå ner enda från 130 kg! :D Trodde aldrig att du vägt så mycket när man såg dina superfina bröllopsbilder :)

Jag har funderat lite på att äta efter gi-metoden, har fått ett okej från bm. Men det som "stör" mig när det gäller "dieter" är att man inte får äta vad man vill och så tappat jag motivationen för det. Låter knäppt att man ens tänker den tanken gång på gång :P

Ja jag antar att man får bita i det sura äpplet och äta först en portion sallad och sedan middagen ^^

Motionerar har vi båda kommit igång med igen :)

• Mee

Åh grattis Anna, vad roligt för dig! :) Vilken härlig resa du har gjort! :D

Ja jag tror banne mig jag får göra det också. Alltså den här sambofällan alltså, sitter fortfarande fast i den efter snart 5 år tillsammans :P :O Har gått upp 20 kg sedan vi träffades men har tack och lov inte vägt mer än 75 förutom när jag var höggravid med Wilhelm utan har legat mellan 72-74. Men det känns inte som jag det här, utan jag ska vara vältränad eller iaf mer vältränad än vad jag är nu. :P

• Mee

Vad skönt :) Min sambo älskar också min kropp som den är nu, massa "runt" att ta i :P men inte jag :D

Snart, ska också göra det :) tack :)

Wilhelm är född juni-13 så han blir 2 (?!) år om 1 månad och 4 dagar :O :O

När är casper född? :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober