Vi med BIM 13-19 oktober
Hihi kan tänka mig det ^^ Ni är ju nu Herr och fru Anna (då jag inte vet ert efternamn) ;) :D
Längtar till vi kan säga herr och fru marika :P :D
Hehe tackar :D
Hihi kan tänka mig det ^^ Ni är ju nu Herr och fru Anna (då jag inte vet ert efternamn) ;) :D
Längtar till vi kan säga herr och fru marika :P :D
Hehe tackar :D
Vilken fin liten klump efg! ^^
Jadu, här är det ungefär 1 vecka kvar till BIM och har beslutat mig för att inte känna efter någonting om det har tagit sig eller inte!
Har även fått tid hos en gynekolog ca 1 vecka efter BIM för att se om det är något fel där nere så att aäga. Men bokar av den tiden om jag lyckas få ett plus! :)
I helgen har jag BIM. Men vet inte alls hur det känns! Plus eller inte så väntar till söndag morgon och håller tummarna! :)
Blev sjukt nervös nu när jag skrev det här :P Hahha
Är riktigt avundsjuk på er alla tjejer att ni är gravida! :)
Jag kan inte tro det tjejer! Efter nästan 1 års försökande fick vi äntligen vårt plus!! Jätte starkt så det går inte att ta misste på vad det är!! :D :D Så otroligt överväldigande!!!! :')
Men slappnar inte av än då jag har varit med om ett mf..
Tack efg! Jag är samma, alldeles tårögd ^^ Sitter och äter frukost och försöker komma på vad som är ok och inte att ha på mackan :P
Tack ticcer! :D
Ja det är verkligen roligt att vi alla nu är gravid :) Ska vi lägga upp en bf lista i trådstarten också kanske? :)
Ja men vilken bra ide, absolut kan vi göra det :D om alla skriver sina BF så skriver jag in det :)
Tack anna! :D
Åh blir så rörd när jag läser de ni skriver! :) <3
Jag tror inte det är någon fara men förstår att du blir orolig. Jag tror det har med sexet att göra, eftersom livmodern växer och man blir extra känslig.
Men maila din bm om du är orolig. Hellre att man frågar 1 gång för mycket :)
Jaså har man rätt att få göra kub? :o fick aldrig göra det med sonen :(
Men vad skönt att du fick rätt :)
Varför tvekar du för kub?