• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Jaså! Tänkte nog att partylite var något helt annat! De där lät mycket trevligare! Haha

Ja de är skönt att de inte startat riktigt ännu :)

• efg

Nä ja vet inte riktigt, men mer typ sälja evenemangskoncept eller nåt liknande. Catering, dekorationer, lokaler typ :p
    Du ser, noll koll kokosboll XD

Häftigt att få va med om något sådant men ja de kanske inte lämpar sig när man har så små hemma. Men de beror väl också på om man ammar och hur länge de handlar om och vad som känns bäst för en själv :)

jag funderar mycket på de där, när ska ja våga vara ifrån min lilla skrutta ens för en kväll!

• efg

Antar att du menar Felicia och inte Erika :p

De är bra! Har som sagt jättemycket förvärkar men de har ja haft ett tag, men mer o mer på kvällarna och nätterna, de gör riktigt ont och måste andas mig igenom det. Med värmekudde så hjälper det dock vilket ja läst också att de inte behöver skilja sig så mycket mellan förvärkar och vanliga värkar men att förvärkar mildras av värme. Men vattnet har inte gått iaf, gissar att de var lactal balans gelén som orsakat att de blivit så blött.

Idag har vi spenderat hela dagen med att ta bort och köpa ny tvättmaskin eftersom vi upptäckte att den gamla lagt av, haha så de de blev en liten extra utgift såhär nu när vi ska bege oss till det hula varuhuset imorgon! Perfekt tajming! ;) (shoppingen blir först på måndag dock, imorrn blir de bara bilfärd!)

Mysigt med en liten pussmun! <3

• efg

Haha har ni alla maskiner inkopplade också? Eller står de och "väntar" på att en ska gå sönder? ;)

Låter som en härlig men jobbig dag men mest tycker ja de låter surt att du måste åka tillbaka dit när de var deras kortläsare det var fel på! De borde ju kunnat ordna med någon faktura eller nåt som gör att du inte behöver åka fram och tillbaka iaf! Himla dåligt tycker jag!

• efg

Bra med reserv!

Mycket du gjort! Jag har inte heller legat på latsidan idag! Kört diskmaskin, vikt tvätt, plockat undan allt stök, dammsugit hela lägenheten, moppat alla golven, varit ut och slängt återvinnings grejer, duschat, varit på två visningar och är ändå redan halvvägs på väg till Ullared! Skönt jag bara behöver sitta i bilen och sjunga med nu ;)

• efg

Fina kläder Anna! :)

Det svåraste med kläderna tycker jag är att veta vilken storlek de kommer ha och hur länge.. Får hoppas kläderna jag köpt hittills inte blir för små för fort!

Stackars fin lille son! Vad var det som orsakade att trumhinnan spruckit? Jag har också fått min trumhinna spräckt (min syster tröck hål med en tops när jag var liten) och jag vet smärtan.. Minns den mycket väl.. Väldigt blodig historia :/ men! De läkte bra för mig, har ett ärr där inne men ingen hörselnedsättning! (Tur det eftersom Jag har en medfödd hörselnedsättning på det andra örat :p )

Jag har fortsatt mycket sammandragningar på kvällarna och nätterna och sover inte alls så sammanhängande. Med 43(?) dagar kvar känner jag nu att hon får komma när som helst nu, jag är redo.

Ska sätta ihop ett kollage med bebissaker som ja köpt på Ullared och lägga in här :)

• efg

Är är de mesta bebisrelaterat jag köpte: fråga gärna om ni inte ser vad det är eller om ni vill ha en tydligare bild! :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober